جهش به محتوا
ورود کاربران
سرور مجازی و اختصاصی

مقاله از بررسی لاگ ها و آمار مصرف ماهیانه در دایرکت ادمین

هر زمان نیاز به کمک داشتید، در کنار شما هستیم . با ما تماس بگیرید ( 031-3626 0000 ) یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

بررسی لاگ ها و آمار مصرف ماهیانه در دایرکت ادمین

نرم افزار Webalizer به منظور تهیه گزارش آنالیز دسترسی به یک وب سایت طراحی و ارائه شده است که در حال حاضر این نرم افزار برای سرور های لینوکس به منظور استفاده کاربران بر روی کنترل پنل میزبانی (DirectAdmin) قرار گرفته است.

جهت مشاهده ی لاگ ها وارد هاست شوید و بر روی افزونه ی Site Summary / Statistics / Logs کلیک نمایید.

 

در پنجره ای که نمایش داده می شود لاگ های زیر موجود است:

Backed up Web Logs : در این قسمت لاگ بکاپ هایی که از هاست ایجاد شده موجود است.

User History : تاریخچه یوزر را نمایش میدهد.با کلیک بر روی آن، میزان مصرف دیسک و  پهنای باند را بصورت ماهانه نمایش میدهد که با کلیک بر روی دکمه ی Details میتوانید جزئیات بیشتر را مشاهده کنید.

Log Type : در این بخش لاگ های error  اسکریپت و usage  وجود دارد که میتوانید لاگ ها را بصورت کامل و یا در تعداد محدود (10 خط یا 100 خط) مشاهده کنید.

Domain Webalizer Stats : این بخش مربوط به آمار مصرف ماهیانه منابع هاست می باشد.بصورت خلاصه در همین جدول به ترتیب میزان مصرف دیسک ، پهنای باند ، تعداد ساب دامنه ها و وضعیت هاست نمایش داده شده است.با کلیک بر روی دامنه جزئیات بیشتری  از مصرف ماهانه بصورت گرافیکی قابل رویت است.

setting : در این قسمت اطلاعاتی از جمله میزان حجم اولیه و حجم مصرفی پهنای باند و فضای هاست شامل دیتابیس ها و ایمیل ها ،تعداد اکانت های FTP ایجاد شده ، تعداد ایمیل های فوروارد شده ، نیم سرورهای ست شده بر روی هاست ، تعداد ادان دامنه ها و ساب دامنه های ایجاد شده ، تعداد ایمیل های ارسال و دریافت شده و … گزارش شده است.که با کلیک بر روی دکمه Details  در قسمت پهنای باند و فضای دیسک جزئیات مصرف را مشاهده کنید.

 

این مقاله برای شما مفید بود؟
بلهخیر