معرفی 5 مورد از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس
خرید هاست

وقتی که بخواهیم یک سایت اینترنتی و یا کلا یک برنامه کامپیوتری برای ما درست کار کند و همینطور درست کار کردن آن در غیاب ما تضمین داشته باشد، موارد مهمی وجود دارند که باید آنها را در نظر داشت و برای کارکرد صحیح برنامه آنها را رعایت کرد. یکی از مهمترین موارد که می تواند نقش کلیدی را در تمامی برنامه های کامپیوتری داشته باشد، امنیت این برنامه ها است. در واقع مفهوم امنیت را در اینترنت و سایت های اینترنتی می توان به یکی از بزرگترین حوزه ها اطلاق کرد و در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از پرکاربردترین موارد برای امنیت صحبت کنیم. خیلی از سایت ها از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند و این موضوع که بهترین افزونه های امنیتی وردپرس کدامند می تواند یک موضوع کلیدی برای این سایت ها باشد تا بتوانند بحث امنیت را روی سایت خود پیاده سازی کنند.

مطمئنا شما از این سیستم مدیریت محتوای محبوب که بیش از 50 درصد سایت های موجود با استفاده از آن راه اندازی شده و مدیریت می شوند اطلاعات کافی را دارید و احتمالا یکی از استفاده کنندگان از این سیستم باشید که به اینجا کشیده شده اید و دنبال بهترین افزونه های امنیتی وردپرس می گردید. در این صورت باید گفت که می توان افزونه های زیادی را در این رده معرفی کرد و د این مقاله قصد داریم تا 5 مورد از رده بالا ترین آنها که می توانند کل کار را برای ما انجام دهند و هر کدام از آنها به تنهایی برای تامین امنیت کفایت می کند صحبت کنیم. قبل از اینکه به معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس بپردازیم لازم است کمی در مورد این موضوع که اصلا منظور ما از امنیت سایت چیست و باید دقیقا چه انتظاری از این افزونه ها داشته باشیم صحبت کنیم.

امنیت سایت ما و چالش های پیش روی آن

وقتی صحبت از امنیت در اینترنت می شود مانند این است که بخواهیم یک شمع را در باد روشن نگه داریم. در واقع باید گفت که ماهیت باز و آزادی که اینترنت دارد و به خصوص سایت های اینترنتی که کار اصلی آنها این است که اطلاعات خود را به تمام کاربرانی که می خواهند از آنها استفاده کنند بدهند، باعث شده است که صحبت رد مرود امنیت در آن کاری واقعا سخت باشد و می توان گفت که اینترنت و سایت های اینترنتی هر ویژگی ای که برای نقض امنیت نیاز است را در خود دارند. پس وقتی که می خواهیم امنیت در این حوزه را تشریح و بررسی کنیم به هیچ عنوان با چیز پیش پا افتاده و ساده ای سر و کار نداریم و می توان گفت که یکی از حساس ترین مقوله ها در اینترنت همین بحث امنیت است.

هر چه که تامین امنیت در اینترنت مشکل باشد، ذهن انسان نیز به همان اندازه برای تامین آن و درست کردن این اوضاع پیچیده بزرگ فکر می کند. باید گفت که هر ند اینترنت مانند غرب وحشی است و هر چیزی ممکن است در آن اتفاق بیفتد و هر کس می تواند به هر جایی حمله کند، اما امکاناتی هم وجود دارند که می توانند تمامی این موارد را کنترل کرده و باید گفت که رشد این امکانات نسبت به حملاتی که انجام می شده است بسیار بهتر و بیشتر از دوره های گذشته بوده است و اگر بخواهیم روراست باشیم، باید بگوییم که اینترنت پر هیاهوی ما در هیچ زمانی به اندازه امروز امن نبوده است.

امنیت سایت ما و چالش های پیش روی آن

در این رابطه باید گفت که برقررای این امنیت می تواند محرک های بزرگی مانند موارد مربوط به تجارت الکترونیک و جاری شدن پول در اینترنت را به همراه داشته باشد که باعث شده است خیلی از هکر ها به متخصصان امنیتی تبدیل شوند و در این راستا بگوشند و اقدامات اساسی ای که برای این کار صورت گرفته از ارائه پروتکل های پایه ای مانند SSL و TLS که در مقالات SSL چیست و TLS چیست آنها را به صورت کامل معرفی کردیم، تا ارائه یک افزونه نرم افزاری در بالاترین سطح که در این مقاله بهترین های آنها را معرفی می کنیم، متفاوت و گسترده خواهد بود.

پس به طور کلی می توانیم بگوییم که ماهیت اینترنت باعث شده است که فراهم کردن امنیت در آن دشواری های زیادی را داشته باشد، اما در عوض امکانات و ابزار هایی وجود دارند که می توانند این دشواری هایی را برطرف کرده و امنیت یک سایت را فراهم کرده و بتوانند وضعیت آن را پایدار کنند. در مورد استفاده از این امکانات باید گفت که در خیلی از موارد، این بستگی به شما دارد که طور از آنها استفاده کنید. در بیشتر مواقع خیلی از وب مستر ها با بی توجهی به اینکه امنیت سایت خود را کنترل کنند و آن را جدی بگیرند، در بعضی از سیستم ها با مشکل مواجه می شوند و این ممکن است که به اعتبار سیستم های مختلف آسیب برساند.

در مورد سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم باید بگوییم که با یکی از همین سیستم ها طرف هستیم که می تواند در عین امنیتی که دارد، در صورت استفاده ناصحیح و فراهم نکردن امکانات امنیتی مناسب یک سیستم ساده برای نفوذ باشد که ساده ترین حملات روی آن موفقیت آمیز انجام شده و در بدترین حالت سایت شما از دست برود و اطلاعاتتان نابود شود. در ادامه قبل از اینکه به بررسی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس بپردازیم در مورد اینکه اوضاع امنیت وردپرس به چه صورتی است و ما با چه چیزی طرف هستیم به صورت کامل صحبت خواهیم کرد و این سیستم را بررسی می کنیم.

آیا وردپرس یک سیستم امن است

تا اینجای کار دیدیم که جایگاه امنیت در وب می تواند تا چه اندازه بالا باشد و برای فراهم کردن آن چه آب و آتش هایی که با هم نیامیخته اند و چه تلاش هایی که صورت نگرفته است. ما در مورد این که اوضاع امنیتی سیستم مدیریت محتوای وردپرس چطور است می توان داستان متفاوتی از آنچه گفتیم را تعریف کرد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از سیستم هایی است که در حدود نیمی از سایت های جهان را مدیریت می کند و در صورتی که بخواهیم آمار استفاده از آن را برای رقبایی که دارد بررسی کنیم، باید بگوییم که نزدیک به 70 درصد از استفاده کنندگان از CMS ها یا همان سیستم های مدیریت محتوا از وردپرس استفاده کرده اند و این سیستم توانسته است که فاصله ای 50 درصدی را با رقیب بعدی خود یعنی جوملا ایجاد کند.

آیا وردپرس یک سیستم امن است

اما اگر بخواهیم بگوییم که این موضوعات جه ربطی به امنیت دارد باید گفت که تیمی که وردپرس را در این بیست و چند سالی که از تولد آن می گذرد هدایت کرده است، مجموعه ای کامل از برنامه نویسان حرفه ای است که به هیچ عنوان تمایل ندارند که سیستم با شکوهی که ساخته اند ذره ای از بزرگی خود را از دست بدهد و همین امر هم باعث شده است که بهترین تمهیداتی که می توان برای بالا بردن امنیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس مورد استفاده قرار داد برای آن اختراع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

پس در کل می توانیم بگوییم که سیستم مدیریت محتوای وردپرس این قابلیت را دارد که یک سیستم نفوذ ناپذیر باشد که نمی توان به هیچ عنوان آن را هک کرد و از نظر امنیتی در بالاترین سطوح قرار دارد. در این رابطه می توان گفت که ضد هک بودن یکی از مهمترین موارد است که وردپرس را به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای مطرح به کاربران معرفی می کند. اما در این رابطه باید گفت که از آنجا که استفاده از وردپرس در ابعاد وسیعی صورت گرفته است، این سیستم برای خیلی از افراد مانند کف دست شده است و همه جای آن را می شناسند. مطمئنا در بین این افراد کسانی که بخواهند به سایت ها دیگران آسیب برسانند هم وجود دارد و به نوعی می توان گفت که مشت وردپرس باز شده است و اگر یک جست و جوی کوتاه برا حمله به وردپرس انجام دهید، می توانید فهرستی از ابزار ها و همینطور الگوریتم ها که می توانید سایت وردپرس را هک کنید را مشاهده کنید.

شاید به نظر برسد که این موضوع خیلی سطح بالا می باشد، اما اصلا اینطور نیست و موارد جزئی هم می تواند از این موضوع تبعیت کنند. به طور مثال در صورتی که شما یکی دو بار وردپرس را نصب کرده باشید، می دانید که آدرس پیش فرض صفحه ورود به مدیریت آن یک /wp-admin است که در انتهای آدرس سایت نوشته می شود. در صورتی که وبمستر این آدرس را تغییر ندهد، سایت خود را در معرض حملاتی از نوع بروت فورس قرار داده است که می تواند راه ورود مدیریت به سایت را باز کند.

مورد دیگری که می تواند رخنه هایی را در وردپرس ایجاد کند، قالب ها و افزونه ها می باشند که به صورت مستیم با هسته وردپرس در ارتباط بوده و خیلی از آنها به صورت استاندارد برنامه نویسی نشده اند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم قالب محور و افزونه مجور است. به این صورت که با نصب یک قالب با کاربردی خاص و همینطور افزونه هایی که کارهای مختلفی را انجام می دهند توسعه پیدا کرده و ویژگی های جدیدی به این سایت اضافه می شود. این افزونه ها و قالب ها در واقع کدهایی هستند که مستقیما با پایگاه داده ارتباط برقرار می کنند و اگر در کدنویسی آنها ایراداتی وجود داشته باشد، احتمال وارد شدن به پایگاه داده از طریق آنها وجود دارد.

امنیت در وردپرس

از آنجا که افزونه ها بسیار وسیع می باشد و خیل از سایت ها هم از افزونه های اختصاصی استفاده می کنند، احتمال اینکه سایت وردپرسی ما نقطه ضعف های امنیتی ای داشته باشد وجود دارد و باید گفت که با این اندازه از گستردگی این موضوع کاملا طبیعی است. البته باید در نظر داشت که در مورد امنیت پایین چیزی به نام طبیعی بودن وجود ندارد و وقتی امنیت یک سایت پایین باشد همه چیز را زیر سوال می برد. نکته اینجاست که آیا می توان این امنیت را ارتقا داد و به سطحی از کیفیت رساند که بتوان با خیال آسوده از آن بهره برداری کرد یا خیر. در اینصورت باید بگوییم که بهترین افزونه های امنیتی وردپرس می توانند این کار را برای ما انجام دهند و اگر آنها را بشناسید و به خدمت بگیرید نیازی نیست که نگران این موضوع باشید.

قبل از اینکه به معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس بپردازیم لازم است این موضوع که دقیقا این افزونه ها قرار است جه کاری را انجام دهند را کمی بیشتر باز کنیم و ببینیم که ویژگی های افزونه ای که قرار است روی سایت خود نصب کنیم کدام است.

افزونه های امنیتی خوب چه کار می کنند!؟

در صورتی که شما به دنبال یک افزونه وردپرس در هر زمینه ای باشید و آن را در مخزن وردپرس جست و جو کنید به تعداد بسیار زیادی از افزونه ها که این کار را انجام می دهند دسترسی خواهید داشت و باید گفت که همه این افوزنه ها افونه مورد نظر شما نیستند و ممکن است هر کدام از آنها کارایی های مختلفی داشته و آنچه که نیاز سایت شما باشد را برطرف نکنند. در واقع باید در نظر داشت که وقتی می خواهید یک افزونه را روی سایت خود نصب کنید، وسواس به خرج دادن کاری ضروری خواهد بود.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس با توجه به ساز و کاری که دارد، در دسته سیستم های سنگین طبقه بندی می شود. به این معنی که می تواند برای اجرا به منابع بالایی نیاز داشته باشد. در واع دلیل این امر هسته ای است که به زبان php نوشته شده است و به صورت اکتیو در سرور کار می کند و باید گفت که نصب افزونه های زیاد می تواند این هسته را سنگین تر کرده و سایت شما را با کند شدن مواجه سازد. پس باید در نظر داشته باشید که وقتی که به سراغ یک افزونه می روید یک افزونه سبک و کاربردی را برای خود پیدا کنید.

افزونه های امنیتی خوب چه کار می کنند!؟

عموما در مورد افزونه های بزرگ و چند کاره توصیه می شود که از این افزونه ها استفاده نشود. اما برای موارد امنیتی باید گفت آنچه که از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس انتظار می رود این است که با نصب یک افزونه تمامی ویژگی هایی که لازم داریم را در اختیار داشته باشیم. در واقع باید بگوییم که بهترین افزونه های امنیتی وردپرس افزونه هایی هستند که از هر نظر بتوانند نیاز های امنیتی را پوشش دهند. موضوع اینجاست که افزونه های امنیتی همیشه افزونه هایی سنگین به حساب می آیند که خیلی از سرویس های آنها می تواند با هم به تداخل بخورند، زیرا معمولا به صورت ریل تایم و دائمی در حال کنترل سایت و سیستم هستند.

پس کاری که باید در اینجا انجام دهید این است که بهترین افزونه های امنیتی وردپرس که بتواند نیازهای مختلف را برای شما برطرف کند و تمام کاری که لازم دارید را برای شما انجام دهد، پیدا کرده و فقط همان یک افزونه را روی سایت خود نصب کنید. توصیه امید داریم که از نصب افزونه های مختلفی که هر کدام از آنها یک کار را انجام می دهند، در حوزه های امنیتی بپرهیزید.

پس در مورد اینکه بهترین افزونه های امنیتی وردپرس چه کاری را انجام می دهند باید گفت که می توانند یک پوشش کلی برای نیاز های امنیتی شما داشته باشند و تمامی کارهایی که لازم باشد برای بالا بردن امنیت سایت انجام دهید، از قوی تر کردن رمز های عبور گرفته تا بررسی تحرکاتی که کاربران روی سایت شما انجام می دهند، همه و همه را به طور کامل روی سایت پیاده سازی کنند.

در ادامه در مورد اینکه بهترین افزونه های امنیتی وردپرس کدامند و در صورتی که بخواهیم یکی از آنها را روی سایت خود داشته باشیم باید چه کاری را انجام دهیم و به سراغ کدام یک از آنها برویم صحبت خواهیم کرد.

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس کدامند

در پاسخ به اینکه بهترین افزونه های امنیتی وردپرس کدام افزونه ها هستند لیست ها و فهرست های مختلفی منتشر می شود که هر کدام از آنها می تواند افزونه های متعددی را معرفی کد. اما باید در نظر داشته باشید که خیلی از این افزونه ها تنها کارهای خاصی را انجام می دهند و در صورتی که شما می خواهید یک افزونه امنیتی خوب برای سایت خود داشته باشید باید به سراغ افزونه های درست و حسابی بروید. در این خصوص می توان به چند افزونه مطرح اشاره کرد که رد ادامه 5 مورد از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را به شما ارائه می کنیم.

در مورد اینکه کدام یک از این افزونه ها از دیگری برتری دارند باید بگوییم که این افزونه ها معمولا در یک سطح هستند و اینکه یکی از آنها را اول معرفی کنیم و یا اینکه آخر به آن بپردازیم، دلیل بر اولویت افزونه ای بر دیگری نمی شود و شما می توانید متناسب با نسازی که دارید افزونه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس کدامند

به طور کلی می توان افزونه های زیر را به عنوان بهترین افزونه های امنیتی وردپرس معرفی کرد:

افزونه امنیتی Wordfence

افزونه امنیتی وردفنس را می توان یکی از افزونه های حرفه ای و خوبی معرفی کرد که برای بالا بردن شرایط و اوضاع امنیتی سایت وردپرسی شما بهترین می باشد. در این خصوص باید گفت مجموعه ویژگی هایی که این افزونه در اختیار ما می گذارد، می توانند عملکرد سایت را به خوبی ارتقا بخشید و امنیت آن را تا حد قابل قبولی افزایش دهند. در مورد این افزونه باید گفت که می تواند ویژگی های بسیار خوبی را به صورت رایگان در اختیار ما قرار دهد، اما برای استفاده از قابلیت های مختلف آن لازم است که این افزونه را به صورت اشتراک پرمیوم خریداری کنید.

البته ارائه دهندگان مجاز افزونه های وردپرسی که به صورت ریالی افزونه ها را ارائه می کنند هم می توانند مرجع خوبی برای تهیه این افزونه باشند. در مورد اینکه چرا افزونه وردفنس بین فهرست بهترین افزونه های امنیتی وردپرس قرار گرفته سات باید گفت که این افزونه می تواند یک کنترل کامل را روی ورودی های سایت مانند صفحه ادمین داشته باشد و تغییر آدرس آن را انجام دهد. همینطور امکانات خوبی ماند ورود دو مرحله ای را برای شما پیاده سازی کرده و هشیاری خوبی هم به رفتار کرابران دارد. در واقع اگر افزونه وردفنس حس کند که یک کاربر در حال چک کردن صفحات مشکوک است و دنبال چیز خاصی در سایت می گردد که از طریق آن بتواند به ما آسیب برساند آن را بن می کند.

افزونه امنیتی Wordfence

این افزونه می تواند یک فهرست سیاه از IP هایی که بن کرده و از دسترسی آنها جلوگیری کرده است را در اختیار شما قرار دهد و در واقع به این مشهور است که سایت وردپرسی را ضد هک می کند. این افزونه را می توان یکی از افزونه هایی دانست که رابط گرافیکی بسیار خوبی را به شما می دهد که همه تنظیمات آن از طریق این رابط قابل پیاده سازی بوده است. در کل می توان این افزونه وردپرسی معتبر با بیش از 3 میلیون کاربر فعال را یکی از مهمترین و اصلیترین گزینه ها در لیست بهترین افزونه های امنیتی وردپرس دانست. در صورتی که به آموزش کارکردن با این افزونه و پیکربندی آن نیاز دارید می توانید سری به مقاله آموزش افزونه Wordfence بزنید و به اطلاعات کامل این افزونه دسترسی داشته باشید.

افزونه امنیتی iThemes Security

افزونه iThemes Security یکی دیگر از افزونه هایی است که می توان به طور قطع آن را در فهرست بهترین افزونه های امنیتی وردپرس جای داد و باید گفت که کارکرد خوبی را برای شما خواهد داشت. این افزونه ظاهری ساده دارد و می توان به سادگی آن را پیر بندی کرد و از این نظر میتواند نسبت به افزونه های دیگر برتری داشته باشد، ویژگی هایی که این افزونه امنیتی ارائه می کند هم مانند افزونه وردفنس روی پلن های رایگان از سطوح بالایی برخوردار است و می توانید به راحتی با آن احراز هویت های دو مرحله ای و همینطور کنترل فعالیت های کاربران و تشخیص کاربران مشکوک را روی سایت خود پیاده سازی کنید.

در صورتی که این افزونه را برای سایت خود به خدمت بگیرید می توانید از قابلیت هایی که در خیلی از مواقع باید مراحل پیچیده ای را با افزونه های بزرگ انجام دهید تا این مورد را بدست آورید را به سادگی در اختیار داشته باشید. از این موارد می توان به استفاده از کدهای کپچا برای ورود به سایت، و همینطور ارسال ایمیل های خبری و گزارشی اشاره کرد. افزونه آیتمز سکیوریتی این قابلیت را دارد که به خوبی با روبات ها و آنالیزر هایی که در حال بررسی سایت شما هستند و می خواهند به آن وارد شوند مقابله کرده و کنترل ارور های 404 و همینطور در پی آن جلوگیری از حملات بروت فورس را به خوبی انجام می دهد.

یکی از ویژگی های حرفه ای این افزونه این است که می تواند سایت را به صورت روزانه بازدید کند. در واقع این افزونه به نوعی نماینده شما در سایت خواهد بود و به موارد مختلف سایت رسیدگی می کند و هر موضوعی که بود شما را در جریان می گذارد. مدت زمان و مواردی که در این بازدید ها بررسی می شود، و همینطور اقداماتی که برای اتفاقات مختلفی که در آنها مشاهده می شود، باید انجام گیرد همه قابل تنظیم می باشد.

افزونه امنیتی iThemes Security

این افزونه با بیش از یک میلیون نصب فعل و 4.5 ستاره یکی از بهترین و کاربردی ترین افزونه هایی است که می تواند در لیست بهترین افزونه های امنیتی وردپرس قرار بگیرد و باید گفت که این افزونه یکی از عناصر ثابت در معرفی افزونه های امنیتی کاربردی و حرفه ای خواهد بود. در صورتی که می خواهید به اطلاعات بیشتری در مورد این افزونه کاربردی و حرفه ای دسترسی داشته باشید می توانید سری به مقاله افزونه Security iThemes بزنید که در آن به صورت مفصل به بررسی این افزونه و کاربرد های حرفه ای آن پرداخته ایم.

افزونه امنیتی Sucuri Security

افزونه دیگری که می توان آن را در فهرست بهترین افزونه های امنیتی وردپرس قرار داد، افزونه Sucuri است که یکی از مهمترین افزونه های تحلیلی سایت های وردپرسی به شمار می رود. آمار استفاده از این افزونه در لول های پایین تری از دو افزونه قبلی یعنی آیتمز و وردفنس قرار دارد ولی می تواند کارهای بیشتری راب رای شما انجام دهد. کار اصلی این افزونه این است که ماژول های داخل سایت را هم کنترل کرده و در واقع باید گفت که این در لحظه چند جا را می پاید! یکی از مهمترین و اصلیترین کاربرد هایی که این افزونه ارائه می کند جلوگیری از باج افزار ها یا همان Ransomware ها است که در مقاله باج افزار چیست آن را به صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم.

این افزونه می تواند کارایی های متعددی را به شما ارائه کند که به عنوان نمونه می توانیم به مانیتورینگ فایل ها و بررسي سلامت آنها، مانیتورینگ کاربران و ارائه یک بلک لیست برای کاربران مشکوک و حذف درخواست های آنها و همینطور ارسال نوتیفیکیشن های امنیتی اشاره کرد. یکی از مهمترین مواردی که می تواند این افزونه را به یک افزونه لایق برای فهرست بهترین افزونه های امنیتی وردپرس تبدیل کند اقداماتی است که این افزونه بعد از هک انجام می دهد. این قابلیت که در کل Post-Hack Security Action نام دارد، بد از اینکه حمله موفقی انتفاق افتاد و در صورتی که شما به سایت دسترسی نداشتید اتفاق خواهد افتاد و با استفاده از روش های مختلفی مانند رمزنگاری فایل های مهم از داده ها محافظت می کند.

افزونه امنیتی Sucuri Security

این افزونه با هر نفوذ و هر مورد و مشکل امنیتی ای که احساس کند، یک سیستم محافظت کلی را برای سایت شما به اجرا در خواهد آورد و از همین رو هم عموما به عنوان گزینه اصلی برای جلوگیری از حملاتی که سایت شما را قفل می کنند و کنترل را بدست می گیرند می باشد.

افزونه امنیتی Malcare

عموما وقتی که صحبت از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس در میان باشد باید به افزونه Malcare که توسط شرکت بزرگ Malcare ارائه شده است و با بیش از صد هزار نصب فعال یکی از افزونه های خوب برای برقراری امنیت در وردپرس به شمار می رود هم اشاره کرد. در این خصوص باید بگوییم که این افزونه یکی از افزونه هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید یک پکیج کامل امنیتی را برای سایت خود به کار گرفته که محوریت اصلی آن حفاظت از سایت در برابر حملات خارجی می باشد.

این افزونه می تواند یکی از مهمترین افزونه هایی باشد که کرا مقابله با بد افزار ها و روبات ها را برای سایت شما انجام داده و هر گونه اسکنی که روی سایت شما انجام گیرد را مسدود خواهد کرد. در خیلی از موارد این افزونه به عنوان قدرتمندترین افزونه در بین بهترین افزونه های امنیتی وردپرس معرفی می شود و در رده های بالا قرار می گیرد. دلیل این موضوع پکیج کاملی است که این افزونه ارائه می کند و می توان گفت که در کنار آن نیاز به افزونه های دیگر نخواهید داشت.

همینطور این افزونه با وجود قدرت بالا و کارایی زیادی که دارد به صورت ماژولار روی سایت فعال می شود و کل سایت را درگیر نمی کند. در نتیجه مصرف منابع پایینی دارد و می تواند از این نظر برای سایت وردپرسی شما یک قابلیت خیلی خوب باشد. با استفاده از این افزونه شما می توانید تمامی فایل ها و افزونه های آلود که می توانند برای شما مشکلاتی داشته باشند را مشاهده کنید و یا اینکه به افزونه بگویید که آنها را به صورت خودکار حذف کند.

افزونه امنیتی Malcare

در مورد این افزونه باید گفت که در صورتی که می خواهید از خیلی از ویژگی های آن به درستی استفاده کنید لازم است که ورژن پرمیوم و PRO آن را تهیه کنید و برای آن هزینه بپردازید. در صورتی که از این افزونه برای سایت خود استفاده می کنید بهتر است که حتما این کار را کرده و نسخه پرمیوم را انتخاب کنید، زیرا این افزونه مانند افزونه هایی که در ابتدای فهرست بهترین افزونه های امنیتی وردپرس معرفی شد در نسخه های رایگان خود قابلیت های چشمگیری را ارائه نمی کند، اما وقتی که نسخه پرمیوم را فعال کنید، می تواند امنیت تضمین شده ای را برای سایت شما داشته باشد.

افزونه امنیتی All In One WP Security

یکی از مهمترین و اصلیترین موادی که می توان آن را جزو بهترین افزونه های امنیتی وردپرس نامید و به جرات هم در این رده قرار می گیرد، افزونه تمام رایگان و حرفه ای All In One WP Security است که توسط مجموعه ای از شرکت های مختلف و برنامه نویسان حرفه ای ارائه شده و پشتیبانی می شود و به نوعی یک پروژه بزرگ برای برقراری امنیت در وردپرس به شمار می آید. شما بدون پرداختی هیچ هزینه ای می توانید از تمام امکاناتی که این افزونه در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید و باید گفت که از نظر آپدیت و توسعه هم این افزونه در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد.

این افزونه می تواند یک فایروال قدرتمند را برای سایت شما ایجاد کند که امکانات خوبی را به شما می دهد. شما این دسترسی را دراید که این فایر وال را در سه سطح ساده، متوسط و پیشرفته مورد استفاده قرار دهید که هر کدام از آنها موراد مختلفی را برای شما اجرا خواهند کرد. در نظر داشته باشید در صورتی که این تنظیمات را زیاد دستکاری کنید و سختگیرانه عمل کنید ممکن است که از ورود بعضی از کاربران به سایت جلوگیری کنید. در این مورد باید گفت که بهتر است خیلی وارد جزئیات تنظیمات این گزینه از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس نشوید و بگذارید که خودش کارش را انجام دهد.

افزونه امنیتی All In One WP Security

این افزونه می تواند قابلیت های خوبی را هم برای جلوگیری از کپی شدن محتوای سایت شما انجام دهد که در مقاله جلوگیری از کپی مطالب سایت به صورت کامل روش های آن را بررسیی کردیم. برای این کار لازم است چند مرحله انجام گیرد که در صورتی که از یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس استفاده کرده باشید می تواند این کار را برای شما ساده تر کند. همینطور این افزونه می تواند اقدامات خوبی را به منظور گرفتن خودکار بکاپ ها برای شما انجام دهد و در مجموع باید گفت که افزونه ای تمام عیار خواهد بود که به درستی در بین بهترین افزونه های امنیتی وردپرس قرار گرفته است.

علاوه بر مواردی که تا اینجای کار گفته شد موارد دیگری هم وجود دارند که می توانند بهترین افزونه های امنیتی وردپرس اعلام شوند. البته باید در نظر داشت که این پنج افزونه برای معرفی به شما کفایت می کند و هر یک از آنها به تنهایی می تواند کار تضمین امنیت سایت شما را انجام دهد. افزونه های دیگر هم همینطور هستند، اما باید در نظر داشت که افزونه هایی که در اینجا به عنوان بهترین افزونه های امنیتی وردپرس معرفی شدند، افزونه هایی هستند که کمترین نقاط ضعف و همینطور بیشترین بازدهی را داشته اند و می توان این موضوع را از آمار های استفاده و نظراتی که برای آنها وجود دارد متوجه شد.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی اینکه بهترین افزونه های امنیتی وردپرس کدامند و برای اینکه از آنها استفاده کنیم چه انتخاب هایی را داریم و هر کدام چه ویژگی مهمی را به ارائه می کنند پرداختیم. تامین امنیت یک سایت وردپرسی نیازمند این است که یک افزونه بتواند قابلیت های زیادی را پیاده سازی کند و یا اینکه باید از چند افزونه به صورت همزمان استفاده شود که این مضووع سایت را کند می کند. در کل باید گفت که افزونه های امنیتی ای که بتوانند در لیست بهترین افزونه های امنیتی وردپرس قرار بگیرند،افزونه هایی خواهند بود که با کمترین منابع بتوانند بیشترین سرویس ها را به ما ارائه کنند و کارایی موثری را هم داشته باشند.

در مورد اینکه بهترین افزونه های امنیتی وردپرس کدامند می توانیم به ترتیب افزونه های امنیتی Wordfence، iThemes Security، Sucuri، Malcare و همینطور All In One WP Security را به عنوان بهترین افزونه های امنیتی وردپرس معرفی کرد که هر کدام از آنها هم در حالت رایگان و هم در حالت پرمیوم می توانند امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار دهند و استفاده از یکی از آنها روی سایت می توان برای برقراری امنیت کافی باشد.

خرید سرور اختصاصی

اشتراک گذاری

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

خرید سرور مجازی

🔥 پربازدیدترین مطالب

دسته‌بندی

جدید‌ترین‌ها