درج ویدئو در وردپرس
خرید هاست

عموما وقتی صحبت از یک کسب و کار اینترنتی در میان باشد، در خیلی از مواقع فروشگاه های اینترنتی و فروش محصولات مد نظر قرار می گیرد. اما این موضوع که چگونه باید این محصولات و خدمات، هر چه که هستند را بفروش رساند، موضوعی است که باید گفت به هیچ عنوان ساده نیست. مجموعه ای از تکنیک های پیچیده و به هم مرتبط می توانند شما را در این مورد یاری کنند که یکی از مهمترین آنها که می تواند در صورت درست انجام شدن، بازدهی خوبی هم برای شما داشته باشد بازاریابی محتوایی است. محتوایی که در صفحات مختلف خود ارائه می کنید بعد از مدتی می تواند تضمین کننده فروش شما باشد. درج ویدئو در وردپرس یکی از کارهایی است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تضمینی که در مورد آن صحبت کردیم را برای خود فراهم کنید.

در مورد محتوای ویدئویی باید گفت که این نوع از محتوا جزو تاثیر گذارترین نوع محتوا می باشد و هم از نظر رضایت کاربران و مورد توجه قرار گرفتن آن و هم از جنبه سئو برای شما برد محسوب می شود. قبل از اینکه به بررسی روش های درج ویدئو در وردپرس و بررسی این موضوع که این کار را چطور باید انجام دهیم بپردازیم لازم است تا کمی در مورد اینکه اهمیت استفاده از ویدئو در سایت تا چه اندازه می تواند بالا باشد صحبت کنیم.

اهمیت استفاده از محتوای ویدئویی در چیست

وقتی صحبت از ارائه محتوا و بازاریابی محتوایی باشد ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که شما اصلا قصد انجام این کارها را ندارید و چرا باید وقت خود را با این موضوع درگیر کنید! اما باید گفت که به هیچ عنوان اینطور نیست و اگر به دنبال این موضوع هستید که یک ویدئو را در یکی از صفحات سایت بارگذاری کنید بهتر است این موضوع که این ویدئو تا چه اندازه می تواند برای شما مفید باشد را بررسی کرده و به شما قول خواهیم داد وقتی که بدانید این ویدئو ساده شما قرار است چه کاری را برای شما انجام دهد و چه خدماتی را ارائه کند مطمئنا آن را اینقدر ساده نخواهید دید.

اهمیت درج ویدئو در وردپرس

هر نوع متن، تصویر و یا ویدئویی که شما در صفحات سایت خود به کاربرانی که وارد سایت شما می شوند ارائه می کنید، محتوای سایت شما را تشکیل می دهند و این محتوای سایت شما است که شما را به کاربر می شناسد. پس در واقع شما یک نماینده از خودتان را در سایت قرار می دهید که وقتی شما نیستید به بقیه می گوید که از این درگاه و دریچه می توانند با چه کسی ارتباط برقرار کنند. موضوع اصلی اینجاست که روش هایی که شما نماینده خود را با آنها انتخاب می کنید، کاملا متفاوت بوده و در واقع این نماینده می تواند قدرت نفوذ متفاوتی را داشته باشد.

اگر بخواهیم بگوییم که بهترین راه برقراری ارتباط با کاربر و درگیر کننده ترین نوع محتوایی که می تواند در ذهن کاربر باقی بماند و کاربران تان شما را به خاطر بسپارند محتوای ویدئویی است که این امکان را به شما می دهد تا بیشترین تاثیر را روی کاربران بگذارید. در صورتی که سری به آمارها و ارقام ارائه شده توسط شرکت های تبلیغاتی بزنید، می توانید به این مطلب دسترسی داشته باشید که تقریبا 80 درصد تبلیغات ویدئویی که یک شخص می بیند در خاطر وی خواهند ماند و این یک بازدهی فوق العاده است.

به این صورت که اگر شما ده ویدئوی تبلیغاتی را ببینید و یک ماه بعد همان ها را به شما نمایش دهند، شما از ده مورد 8 مورد از آنها را به خاطر خواهید داشت و این خاصیت محتوای ویدئویی است. علاوه بر این تبلیغ از نظر آموزش نیز همینطور بوده و شاید معنا و هدف اصلی محتوای شما به خودی خود در ذهن یک بازدید کننده باقی نماند اما این موضوع که از برند شما چه ویدئویی را دیده است و تا چه اندازه کاربردی بوده و یا صرفا یک ویدئوی سطحی و ساده بوده است، در خاطر کاربران تان خواهد ماند.

از همین جهت باید گفت که محتوای ویدیویی ای که در سایت خود ارائه می کنید به نوعی یک نماینده است که خوب و یا بد بودن آن می تواند روی تصویری که کاربران شما از شما در ذهن خود ترسیم می کنند تاثیر بسیار بالایی را داشته باشد. پس اینجاست که شما باید بدانید تاثیر این ویدئو تا چه اندازه است و آن را جدی بگیرید. در این مقاله قصد نداریم تا در مورد ویژگی های ویدئویی که می خواهید به کاربران خود نشان دهید با شما صحبت کنیم و این موضوع با توجه به حوزه های مختلف می تواند بسیار پیچیده باشد. در ادامه با هم روش کلی درج ویدئو در وردپرس را بررسی خواهیم کرد.

کارایی ویدئو در سایت

چگونگی درج ویدئو در وردپرس

در صورتی که بخواهیم بگوییم درج ویدئو در وردپرس و یا در هر سیستمی به چه صورت می باشد باید بگوییم که ویدیو هم با تمام رنگ و لعابی که دارد، در واقع یک فایل است که باید به همراه یک پلیر و پخش کننده در سایت قرار بگیرد تا برای کاربران قابل مشاهده و قابل استفاده باشد. پس باید اولین کاری که برای درج ویدئو در وردپرس انجام می شود را این مورد در نظر گرفت که به نوعی فایل ویدئویی را به سایت برسانیم. این رساندن فایل ها به وسیله آپلود کردن آنها صورت می پذیرد که می توان این کار را با آپلود مستقیم در سایت و یا آپلود در یک آپلود سنتر و حتی یک سایت نمایش ویدیو رایگان انجام داد که آپلود در خود سایت به هیچ عنوان توصیه نمی شود و این مورد را در بخش های بعدی به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

بعد از اینکه ویدیوی شما در بستر اینترنت قرار گرفت نوبت به این خواهد رسید که درج ویدئو در وردپرس را با پیوند دادن ویدئو و کدهای صفحه خود تکمیل کنید. به این صورت که شما باید لینک مربوطه را با استفاده از روش هایی که درج ویدئو در وردپرس انجام می شود به آن پیوند دهید.

چگونگی درج ویدئو در وردپرس

در مورد روش های درج ویدئو در وردپرس باید گفت که شما می توانید این کار را هم به صورت مستقیم و با استفاده از تنظیماتی ساده در کدهای ادیتور صفحه مورد نظر خود و هم با استفاده از افزونه هایی که برای این کار ارائه شده اند انجام دهید. اکنون که می دانیم روند کامل درج ویدئو در وردپرس به چه صورتی می باشد، وقت آن رسیده است که به سراغ جزئیانت درج ویدئو در وردپرس برویم. اولین و مهمترین مورد که می توان آن را علاوه بر سیستم مدیریت محتوای وردپرس به تمامی سایت های دیگر هم نسبت داد و در مورد همه آنها صادق است، استفاده از یک آپلود سنتر و یا سایتی دیگر برای آپلود ویدئو است که در ادامه آن را به صورت کامل با هم بررسی خواهیم کرد.

چرا نباید ویدئو را مستقیما آپلود کنیم

در صورتی که سری به آموزش های مختلف بزنید و یا از وب مستر های مختلف در مورد اینکه درج ویدئو در وردپرس چگونه انجام می شود و برای آپلود فایل باید چه کار کنیم سوال کنید، همه آنها به شما یک نتیجه ثابت را خواهند گفت و آن این است که فایل را مستقیما در سایت خود آپلود نکنید. البته در صورتی که یک فایل کوتاه و کوچک دارید که زیر یک دقیقه است مشکلی ایجاد نمی شود. اما در صورتی که فایل شما بیشتر از یک دقیقه و یا بزرگتر از 5 مگابایت است، بهترین راه این است که از سایر روش ها برای اینکار استفاده کنید.

شما می توانید از سایت هایی که مخصوص اشتراک گذاری ویدئو هستند مانند یوتیوب و یا آپارات استفاده کنید و لینک آنها را به سایت خود متصل کنید. در این حالت این ویدئو ها در سایت شما نمایش داده خواهد شد و یا اینکه از آپلود سنتر ها یا حتی سرور های مخصوص آپلود فیلم در صورت زیاد بودن محتوای خود استفاده کنید که هاست دانلود می تواند موارد خوبی را در این خصوص به شما بدهد. حتی بعضی از افزونه ها هستند که برای درج ویدئو در وردپرس از امکاناتی مانند گوگل درایو هم استفاده می کنند.

چرا نباید ویدئو را مستقیما آپلود کنیم

اما اگر برای شما این سوال پیش آمده است که علت این حساسیت برای استفاده از یک آپلود سنتر دیگر و آپلود نکردن فایل ها برای درج ویدئو در وردپرس روی خود سایت چیست، می توانیم این موارد را به عنوان دلیل این کار به شما ارائه کنیم:

سنگین شدن سایت

یکی از قابل حدس ترین و همینطور محتمل ترین مواردی که باید در مورد درج ویدئو در وردپرس به آن اشاره کرد و احتمالا تا الان شما هم متوجه آن شده اید، همان سنگین شدن سایت است که باید گفت اکثر سایت های وردپرسی بدون استفاده از ویدئو در صفحات خود هم با آن درگیر خواهند شد.

در صورتی که بخواهیم با خودمان روراست باشیم باید بگوییم که سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم به نسبت سنگین است و هر چند می توان با به کارگیری یک هاست قدرتمند مانند هاست ابری یا هاست وردپرس سرعت آن را در بهترین حالت ممکن نگه داشت اما باید به این موضوع هم توجه داشت که درج ویدئو در وردپرس در صورتی که به صورت مستقیم انجام گیرد سایت را به صورتی سنگین می کند که بالا آمدن آن را بسیار طولانی کرده و ممکن است که کاربران خود را به کلی از دست بدهید.

مصرف شدن پهنای باند

یکی از مهمترین معیار هایی که باید در مدیریت هاست و سرویس میزبانی خود به آن توجه داشته باشید پهنای باند شما است. اصطلاح پهنای باند به کلیه ترافیک عبوری هم به صورت دانلود و هم به صورت آپلود گفته می شود که به یک سایت تعلق دارد. در واقع پهنای باند شما میزان ترافیکی است که سایت شما مجاز به استفاده روی سرور است. وقتی که کاربران به سایت شما می آیند و هر کاری را انجام می دهند، هم درخواست هایی که ارسال می کنند و هم صفحاتی که دریافت می کنند توسط سرور محاسبه شده و یک مجموع مصرفی به دست می آید.

مصرف شدن پهنای باند

پهنای باند یکی از مهمترین عواملی است که روی هزینه پرداختی برای خیلی از سرویس ها نقش دارد و از آنجا که این مورد می تواند باعث شود که با تمام شدن آن از کار بیفتد باید به شدت آن را تحت نظر داشته باشید. در نظر داشته باشید که اگر ویدیو را روی سایت خود بارگذاری کرده و با استفاده از هاست خود آن را نمایش دهید، به ازای هر بار تماشای آن از هاست شما استفاده خواهد شد و این موضوع می تواند باعث از کار افتادن سایت شما با اتمام پهنای باند شود که رفع مجدد آن می تواند هزینه های زیادی را برای شما داشته باشد. البته در صورتی که از سرویس های هاست لینوکس یا هاست وردپرس استفاده کرده باشید، به علت پهنای باند نامحدودی که مارال هاست در اختیار شما قرار می دهد، لازم نیست نگران این موضوع باشید.

افزایش سرعت نمایش

یکی دیگر از مواردی که می توان آن را به عنوان دلیلی محکم در استفاده از آپلود سنتر ها یا هاست های دیگر برای درج ویدئو در وردپرس معرفی کرد، افزایش سرعت نمایش است. درست است که نمایش ویدئو در سایت می تواند بسیار مفید و موثر باشد، اما این موضوع را هم باید در نظر داشته باشید که اگر شما یک ویدیو بریده و با سرعت پایین را نمایش دهید، بدتر کاربر را ترغیب می کنید که صفحه سایت شما را ببندد و احتمالا هیچ وقت ویدئو شما دیده نخواهد شد.

از آنجا که عموم سایت ها از هاست ها و سرویس های اقتصادی استفاده می کنند که برای نمایش ویدئو بهینه سازی نشده اند، باید این مورد را در نظر داشته باشند که برای نمایش ویدئو با کیفیت به یک پهنای باند بالا و منابع کافی و خوب نیاز است که اکثر سرویس های اقتصادی ممکن است برای آن دچار مشکل شوند. پس برای اینکه یک نمایش موثر داشته باشید می توانید از ارائه دهندگان سرویسی که برای این کار بهینه سازی شده اند استفاده کنید. با استفاده از این روش شما یک نمایش درست و حسابی را در سایت خود خواهید داشت که متناسب با سرعت اینترنت کاربر شما تنظیم شده و این کار می تواند نتیجه درج ویدئو در وردپرس توسط شما را تا حد زیادی بهبود دهد.

افزایش سرعت نمایش ویدئو

استفاده از امکانات سایر پلیر ها

اگر دقت کرده باشید شما به صورت پیشفرض می توانید صرفا از یک پلیر ساده برای نمایش ویدئو در وردپرس استفاده کنید، البته نصب افزونه به شما کمک هایی خواهد کرد اما باز هم نمی توان آن را با امکاناتی مانند پلیر های حرفه ای سایت های نمایش فیلم مقایسه کرد و این پلیر ها می توانند کارهایی زیادی مانند پیشنهاد نمایش سایر ویدیو های شما، نمایش تبلیغات، امکان دانلود و تنظیم کیفیت و یا کارهای مشابه آن را بدون هیچ دردسری برای شما هندل کنند.

به طور کلی می توان گفت که این التزام که برای درج ویدئو در وردپرس ویدئو خود را در سایت خود آپلود نکنید می تواند بسیار مهم و ضروری باشد. شما می توانید از سرویس های مختلف و خوبی مانند هاست دانلود برای این کار استفاده کنید.

امکانات پلیر ها برای درج ویدئو در وردپرس

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد اینکه درج ویدئو در وردپرس چگونه انجام می گیرد و برای اینکه یک ویدئو را در وردپرس درج کنیم باید چه کاری را انجام دهیم صحبت کردیم و دیدیم که در این شرایط اوضاع به چه صورتی می باشد. به طور کلی باید گفت وارد کردن ویدئو به صورت مستقیم کاری اشتباه و دردسر ساز است و بهتر است ویدئوی خود را با استفاده از سرور ها و هاست های دانلود روی سایت قرار داده و یا اینکه از ارائه دهندگان سرویس های ویدیویی مانند یوتیوب و آپارات برای این کار استفاده کنید. همینطور برای درج ویدئو در وردپرس افزونه های خوب وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید اوضاع ویدئو های سایت خود را تا حد قابل قبولی بهبود دهید.

خرید سرور اختصاصی

اشتراک گذاری

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

خرید سرور مجازی

🔥 پربازدیدترین مطالب

دسته‌بندی

جدید‌ترین‌ها

30 درصد تخفیف خرید   

سرویس‌های میزبانی وب و ثبت دامنه 

 کدتخفیف‌: FLATSALE 
ثبت سفارش
close-link