اتصال هاست دانلود به هاست اصلی (دایرکت ادمین و سی پنل)

اتصال هاست دانلود به هاست اصلی
خرید هاست
میزبانی وب

مدیریت کسب‌وکارهای اینترنتی و استفاده از یک سایت در مواردی می‌تواند از آنچه که در زمان طراحی برای این موضوع استفاده می‌شود هم فراتر رفته و شما به تجهیزات و موارد جدیدی در این مورد نیاز پیدا کنید که بدون آنها سایت شما با افت کیفیت شدیدی مواجه خواهد شد. یکی از مهمترین این موارد هاست‌های دانلود هستند که با در اختیار گذاشتن منابع ذخیره‌سازی و جدا کردن داده‌هایی که برای استخراج آنها نیاز است تا زمان زیادتری انجام شود و پهنای باند بیشتری مصرف شود، سایت شما را در سریع‌ترین حالت ممکن آن نگه می‌دارند. اتصال هاست دانلود به هاست اصلی موضوعی است که در این مقاله قصد داریم تا آن را با هم بررسی کنیم و ببیینم برای استفاده از این ویژگی چه کاری باید انجام دهیم.

در واقع ما با اتصال هاست دانلود به هاست اصلی کاری می‌کنیم که بخشی از سایت ما از روی هاست دیگری که روی سایت ما می‌آید و اجرا می‌شود و این موضوع می‌تواند باعث بهبود اوضاع هاست فعلی شود. استفاده از هاست دانلود در موارد زیادی انجام می‌شود و باید گفت که کاربرد آن تنها دانلود کردن اطلاعات از روی آن نیست و به نوعی نامی که برای آن انتخاب شده است صرفا به یک جنبه از آن اشاره دارد. در ادامه قبل از این که آموزش اتصال هاست دانلود به هاست اصلی را بررسی کنیم لازم است ببینیم که این هاست چه کاربردهایی دارد و این موضوع که آیا اصلا استفاده از این سرویس‌ها برای ما مناسب است یا اینکه باید به دنبال سرویس دیگری برای رفع مشکل خود باشیم را بررسی کنیم.

استفاده از هاست دانلود چه کمکی به ما می‌کند؟

یکی از موضوعاتی که ممکن است با آن مواجه شوید این است که نیاز به هاست دیگری به نام هاست دانلود پیدا کنید که البته در مواردی ممکن است که حتی شما روی سایت خود یک لینک دانلود هم نداشته باشید. در صورتی که با این قضیه مشکل دارید و طراح سایت به شما گفته است که به این سرویس نیاز خواهید داشت باید به شما بگوییم که درست است و در خیلی از موارد هاست دانلود شما برای کاربردهای مختلف دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از هاست دانلود چه کمکی به ما می کند

در مورد اینکه هاست دانلود چه کمکی به ما می‌کند باید بگوییم که این هاست نوعی فضای ذخیره‌سازی اضافی است که در کنار هاست اصلی شما قرار خواهد گرفت و می‌تواند با استفاده از یک IP مجزا و یک خط ارتباطی با پهنای باند جدا، محتوایی که کاربر نیاز دارد را برای وی ارسال کند. این محتوا می‌تواند شامل یک فایل زیپ که روی سیستم کاربر دانلود می‌شود، یک ویدئوی آنلاین که در سایت شما به نمایش در می‌آید و یا حتی تصاویر محصولات شما باشد که از روی این هاست برای کاربر ارسال می‌شود.

مزایای اتصال هاست دانلود به هاست اصلی

به‌طور کلی می‌توان گفت که هاست دانلود مانند یک هاست کمکی برای سایت ما خواهد بود که با استفاده از آنها می‌توان بار کاری هاست اصلی را برای بالا رفتن سرعت سایت و پایین آوردن مصرف پهنای باند، پایین آورد. شاید به نظر برسد که در این حالت هاست دانلود یک مورد اضافی خواهد بود، اما باید گفت که اوضاع به هیچ عنوان به این صورت نمی‌باشد و عواملی که هاست دانلود برای شما کنترل می‌کند می‌توانند سایت شما را به زانو درآورد و در صورتی که بخواهیم مزیت‌هایی که این هاست‌ها و اتصال هاست دانلود به هاست اصلی می‌تواند برای ما داشته باشد را عنوان کنیم،  به این موارد می‌رسیم:

کم مصرف شدن پهنای باند: در نظر داشته باشید در صورتی که از هاست دانلود استفاده نکنید تمام داده‌هایی که برای کاربران فرستاده خواهد شد از هاست اصلی بوده و این موضوع می‌تواند پهنای باند را با مشکلات اساسی مواجه سازد و با این کار ممکن است که شما به سرعت مجبور به تمدید سرویس هاست خود شده و یا حتی مجبور باشید که آن را تغییر دهید.

پایین آمدن هزینه: این موضوع یکی از مواردی است که تابع کاهش مصرف پهنای باند است و می‌تواند به‌عنوان مهمترین پیامد این موضوع معرفی شود. در صورت استفاده درست از هاست دانلود برای سایت‌های بزرگ و پر بازدید می‌توان گفت که هاست دانلود هزینه‌های شما را تا حد قابل‌قبولی کاهش می‌دهد.

بالا رفتن سرعت: با استفاده از این هاست دو سرویس‌دهنده به جای یک سرویس‌دهنده هاست به کاربران شما سرویس خواهند داد و این موضوع باعث می‌شود که سرعت سایت شما بالاتر برود. البته کیفیت هاست دانلود و سرویس دهنده‌ای که این هاست را از آن تهیه می‌کنید می‌تواند در این مورد تاثیر زیادی داشته باشد.

بالا رفتن بازدهی: موضوع اصلی‌ای که تمامی این فعالیت‌ها و دردسرها و چراها را پاسخ می‌دهد، به نوعی دلیلی است که به‌سراغ استفاده از سرویسی این‌چنینی می‌رویم و این موضوع چیزی جز بالا بردن بازدهی و کارایی سایت ما نیست. با استفاده از این سرویس، سایت شما سایتی خواهد بود که در مدت زمان مشخص می‌تواند به کاربران بیشتری به صورت بهتری سرویس‌دهی کند.

در مجموع می‌توانیم این نتیجه را بگیریم که هاست دانلود یک هاست با منابع بالا، پهنای باند بالا و همین‌طور منابع قدرتمند است که می‌تواند در کنار هاست اصلی شما قرار گرفته و مسئولیت ارسال هر نوع محتوایی که حجم و اندازه بالایی داشت را برعهده بگیرد. اما با تمامی این تفاسیر یک سوال دیگر باقی می‌ماند و آن این است که آیا شما هم باید کار اتصال هاست دانلود به هاست اصلی را انجام دهید و لازم است که از این نوع هاست استفاده کنید و زمینه‌ی کاری شما هم در این رده قرار دارد یا خیر؟!

این سوالی است که در ادامه قبل از آموزش اتصال هاست دانلود به هاست اصلی با هم آن را بررسی می‌کنیم.

در چه مواردی به سراغ هاست دانلود برویم؟

مطمئنا هر سایتی می‌تواند بخشی از محتوای خود را با استفاده از هاست دانلود ارائه کند. اما اگر بخواهیم بگوییم کدام دسته از سایت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی هستند که اتصال هاست دانلود به هاست اصلی و کمک گرفتن از این سرویس می‌تواند برای آنها ضروری باشد، این موارد گزینه های اصلی ما خواهند بود:

سایت‌های نمایش ویدئو

یکی از مهمترین استفاده‌کنندگان از هاست دانلود سایت‌هایی هستند که از ویدئوهای طولانی و با کیفیت در سایت خود استفاده می‌کنند. استفاده از ویدئو برای آموزش، تبلیغات، ارائه محتوای ویدئویی به‌صورت صرف که می‌تواند در هر زمینه‌ای باشد یکی از مهمترین مواردی است که امروزه بازدهی خوبی را هم داشته است و معمولا روی خیلی از سایت‌ها جواب می‌دهند. در صورتی که شما یکی دو ویدئوی کوتاه در سایت خود دارید که بازدید معمولی دارند می‌توانید آن را روی هاست خود پیاده‌سازی کنید، اما اگر ویدئوهای شما تعداد بالایی داشته باشند و یا در صورتی که در صفحه‌هایی قرار داشته باشند که بازدید زیادی از آنها می‌شود و از صفحات شلوغ وبسایت شما هستند قابلیت این که یک شبه سایت شما را از کار بیندازند را دارند.

در نظر داشته باشید استفاده از هاست دانلود در نمایش ویدئو در سایت یکی از مهمترین موارد بازدهی سایت به‌شمار می‌آید و یکی از مهمترین مواردی که ممکن است شما به این خاطر مجبور به اتصال هاست دانلود به هاست اصلی شوید همین موضوع خواهد بود.

در چه مواردی به سراغ هاست دانلود برویم

دانلود سنترها

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند شما را مجبور به اتصال هاست دانلود به هاست اصلی و استفاده از آن بکند، این است که شما قصد ارائه فایل به صورت دانلودی به کاربران را داشته باشید که یکی از مهمترین و اصلی‌ترین موارد برای استفاده از هاست‌های دانلود بوده و نام هاست دانلود نیز به خاطر همین مورد ارائه شده است. در صورتی که به دانلود سنترهای بزرگ نگاهی بیندازید، تمامی لینک‌های دانلود مختلف روی زیر دامنه‌هایی بوده که معمولا هم با عبارت dl شروع می‌شوند که نشان‌دهنده همین موضوع خواهد بود.

استفاده از هاست دانلود برای مواردی که شما فایلی را برای دانلود کردن به کاربران خود ارائه می‌کنید، یکی از مصادیق اصلی مزایای کاهش هزینه برای شما هم می‌باشد زیرا در صورت عدم استفاده از این سرویس برای هاست و سروری که بتواند این حجم عظیم را در اختیار شما قرار دهد نیاز به صرف هزینه‌های بسیار بالا خواهد بود.

فروشگاه‌های اینترنتی

یکی دیگر از مواردی که اتصال هاست دانلود به هاست اصلی می‌تواند به آنها کمک زیادی بکند فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و با محصولات و بازدید بالا هستند. تصاویر و ویدئو‌های راهنما در فروشگاه های اینترنتی می‌توانند یکی از اصلی‌ترین و مهمترین قابلیت‌هایی باشند که فروش را به همراه داشته باشند و یک مشتری تا چند عکس خوب از محصول شما نبیند راضی به خرید نخواهد شد.

در صورتی که شما یک فروشگاه پر بازدید با تعداد زیادی محصول داشته باشید، لود شدن این تصاویر می‌تواند برای شما دردسرساز باشد و بهتر است که با اتصال هاست دانلود به هاست اصلی و استفاده از این ویژگی تصاویر خود را به هاست دیگری منتقل کرده و کار را تقسیم کنید تا سایت شما بتواند به صورت کامل به کاربرانی که از آن استفاده می‌کنند سرویس‌دهی کند.

توجه داشته باشید بالا رفتن تعداد محصولات می‌تواند به مرور زمان سایت شما را به چالش بکشاند. و روشی که می‌توانید هاست خود را کمی سبک کرده و دوباره سایتی سرحال داشته باشید، استفاده از هاست دانلود خواهند بود.

فروشگاه های اینترنتی

وبلاگ‌های خبری بزرگ

یک دسته‌ی دیگر از سایت‌هایی که باید از هاست‌های دانلود استفاده کنند، وبلاگ‌ها و سایت‌های خبری هستند که محتوای زیادی را ارائه می‌کنند. برای یک سایت خبری تقریبا محصول اصلی و آنچه که بازدهی اصلی سایت به حساب می‌آید این است که کاربرانی که وارد آن می‌شوند بتوانند بدون دردسر از محتوایی که ارائه می‌کند استفاده کنند.

این نوع از سایت‌ها عموما راحت و بی‌دردسر برای شما کار خواهند کرد اما زمانی که سایت شما بزرگ شود و اندازه محتوایی که در آن قرار دارد افزایش پیدا کند می‌تواند برای شما مشکلاتی را ایجاد کند. این مشکلات آنجا می‌تواند بیشتر شود که شما با مطالب روز و ترند در نتایج جست‌وجو نمایش داده شوید و به یکباره تصاویر و محتوای مورد نظر در تعداد زیاد بازدید شود. اینجا است که شما علاوه بر به‌کارگیری هاست دانلود و اتصال هاست دانلود به هاست اصلی برای محتوای پر حجم خود باید از یک CDN یا همان سیستم توزیع محتوا که در مقاله‌ی CDN چیست به صورت کامل آن را معرفی کردیم، برای سایت خود استفاده کنید.

در صورتی که سایت شما در یکی از این دسته‌ها قرار دارد باید در جریان باشید که اتصال هاست دانلود به هاست اصلی یکی از کارهایی است که می‌تواند سرعت و بازدهی سایت شما را بالا ببرد و به سایت شما این امکان را بدهد که به صورت بسیار بهتری فعالیت کند. اما این موضوع که چطور باید این کار را انجام دهید، موضوعی است که در بخش بعدی به صورت کامل آن را با هم بررسی خواهیم کرد.

آموزش اتصال هاست دانلود به هاست اصلی

وقتی که شما بخواهید از هاست دانلود استفاده نمایید، ابتدا باید این سرویس را از یکی از هاستینگ‌ها و ارائه‌کنندگان معتبر تهیه کنید. برای اینکه به یکی از بهترین سرویس های موجود در این مورد دسترسی داشته باشید، می‌توانید از سرویس هاست دانلود برای این منظور استفاده کنید. وقتی که شما هاست دانلود خود را سفارش داده و هاستینگ این سرویس را برای شما راه‌اندازی کرد نوبت به این می‌رسد که تنظیمات مربوط به اتصال هاست دانلود به هاست اصلی را از سمت خودتان انجام دهید.

در واقع باید گفت که این اتصال به وسیله تعریف زون‌ها و اتصال بین DNSها تنظیم می‌شود، زیرا قرار است که شما با استفاده از دامنه خودتان از یک هاست دیگر سرویسی را دریافت کنید. برای این منظور لازم است که فرایند ایجاد یک DNS جدید از نوع خاص A Record را انجام دهید. در صورتی که در مورد کارکرد این DNSها و انواع رکوردهایی که دارند سوالی دارید می‌توانید به مقاله‌ی رکورد دی‌ان‌اس چیست سری بزنید. اتصال هاست دانلود به هاست اصلی و کار کردن با این DNSها می‌تواند در کنترل پنل‌های مختلف روش‌های مختلفی داشته باشد.

آموزش اتصال هاست دانلود به هاست اصلی

در این مقاله ما این آموزش را روی دو کنترل پنل دایرکت ادمین و همین‌طور سی پنل که عموم سرویس‌دهندگان از آنها استفاده می‌کنند دنبال خواهیم کرد. در ادامه تنظیمات مربوط به هر کدام از این کنترل پنل‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد:

تنظیمات دایرکت ادمین

در صورتی که شما از این کنترل پنل برای هاست خود استفاده می‌کنید، بعد از فعال شدن هاست دانلود توسط هاستینگ باید وارد دایرکت ادمین سایت خود شوید که آموزش انجام این کار و روش های مختلفی را که دارد به‌صورت کامل در مقاله‌ی دایرکت ادمین چیست ارائه کردیم. برای دسترسی سریع به دایرکت ادمین سایت خود می‌توانید با نوشتن آدرس در سایت خود و وارد کردن عبارت 2222: در انتهای این آدرس به کنترل پنل مدیریت هاست خود دسترسی داشته باشید.

ورود به دایرکت ادمین

بعد از ورود به دایرکت ادمین کاری که باید انجام دهید این است که به‌سراغ رکوردهای DNS خود بروید. برای این کار باید از منوی Account Manager گزینه‌ی DNS Management را انتخاب کنید:

تنظیمات DNS در دایرکت ادمین

با این کار شما به صفحه‌ای منتقل خواهید شد که در آن تمامی موارد مربوط به DNSهای شما در آن قرار دارد و کاری که باید انجام دهید این است که یک رکورد جدید را به سایت خود اضافه کنید. برای این کار لازم است که روی دکمه سبز رنگی که با لیبل Add Record در بالای این فهرست قرار گرفته است کلیک کنید.

رکرود های DNS در دایرکت ادمین

بعد از این کار باکس زیر به شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید اطلاعات مربوطه را در آن وارد کنید:

ایجاد رکورد DNS در دایرکت ادمین

در اینجا شما باید اطلاعات مربوط به رکورد DNS را وارد کنید. اولین گزینه برای شما نوع رکورد خواهد بود که به صورت پیش‌فرض روی A قرار دارد. در صورتی که این مقدار چیز دیگری بود لازم است که آن را به A تغییر دهید. در گزینه‌ی بعدی شما باید نام رکورد موردنظر خود که همان زیردامنه‌ای می‌باشد که برای اتصال هاست دانلود به هاست اصلی قرار است از آن استفاده کنیم و نام آن را در زمان خرید هاست دانلود به هاستینگ ارائه کرده‌ایم. وقتی که شما زیردامنه را در این قسمت وارد کنید، ادامه‌ی آدرس سایت به‌صورت خودکار به آن اضافه می‌شود.

TTL میزان زمان انقضای درخواست‌های ارسالی می‌باشد و آن را به‌صورت پیش‌فرض رها خواهیم کرد. در قسمت Value هم باید IP سروری که هاست دانلود روی آن قرار دارد را وارد کنیم تا کار اتصال هاست دانلود به هاست اصلی روی هاست ما انجام شود.

در این حالت تمامی کاری که شما باید برای اتصال هاست دانلود به هاست اصلی انجام دهید تکمیل شده است و باید منتظر باشیم تا DNSها از طرف سرور رفرش شوند که این کار ممکن است چند دقیقه‌ای طول بکشد. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در خصوص کارکرد DNS در این کنترل پنل نیاز دارید می‌توانید سری به مقاله DNS در دایرکت ادمین بزنید.

تنظیمات هاست سی پنل

یکی دیگر از هاست‌هایی که می‌توان آن را محبوب‌ترین کنترل پنل برای هاست‌های لینوکسی معرفی کرد کنترل پنل سی پنل می‌باشد. در رابطه با این کنترل پنل در دو مقاله Cpanel چیست و آموزش سی پنل هاست به صورت کامل صحبت کردیم. برای وارد شدن به این هاست مانند دایرکت ادمین عمل می‌کنیم با این تفاوت که باید عبارت 2083: را در انتهای نام سایت نوشته و اینتر را بزنید تا به کنترل پنل خود وارد شوید. این کنترل پنل می‌تواند یک منوی کامل و قدرتمند را در اختیار شما قرار دهد.

تنظیمات هاست سی پنل

برای اتصال هاست دانلود به هاست اصلی لازم است که به‌سراغ ساختن رکورد جدید DNS برویم که در این کنترل پنل باید گزینه‌ی Zone Editor از بخش Domains برای این کار انتخاب شود.

Zone ها در سی پنل

بعد از کلیک کردن روی این گزینه شما به صفحه‌ای منتقل خواهید شد که می‌توانید کلیه موارد مربوط به تنظیمات رکوردهای DNS را در این قسمت مشاهده کنید. در این صفحه به تفکیک دامنه‌های موجود در سایت امکان بازبینی و همین‌طور اضافه کردن موارد جدید برای این موضوع را خواهید داشت. برای این کار باید روی اضافه کردن یک A رکورد در مقابل دامنه‌ی موردنظر قرار دارد کلیک کنید.

ساخت zone در سی پنل

با انجام این کار باکس زیر برای شما باز خواهد شد که می‌توانید به‌سادگی دو فیلد نامی که برای زیردامنه یا هاست دانلود در نظر گرفته‌اید و همین‌طور IP سروری که هاست دانلود شما روی آن قرار دارد و هاستینگ مورد نظر به شما داده است را وارد کنید.

اطلاعات zone در سی پنل

بعد از وارد کردن این اطلاعات و Add کردن این رکورد باید چند دقیقه‌ای را برای فعال شدن آن منتظر بمانید و در اینجا باید گفت که کار اتصال هاست دانلود به هاست اصلی به صورت کامل انجام شده است.

همان‌طور که دیدیم اتصال هاست دانلود به هاست اصلی یکی از کارهای ساده بود. البته باید گفت که نکاتی هم در این خصوص وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید و در بخش بعدی به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

نکات مهم در اتصال هاست دانلود به هاست اصلی

احتمال این موضوع که بعد از طی کردن این مراحل برای اتصال هاست دانلود به هاست اصلی کار اتصال به درستی انجام نشده باشد وجود دارد و باید گفت که ممکن است این اتفاق برای سایت شما بیفتد. برای اینکه از این موضوع اطمینان داشته باشیم که این اتصال به درستی انجام خواهد شد لازم است که چند مورد مهم را در نظر داشته باشید که در این بخش به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

ارائه ساب دامنه در زمان خرید هاست دانلود

یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که وقتی که در حال خرید هاست دانلود هستید، لازم است که زیردامنه‌ای که مدنظر دارید را در اینجا وارد کرده و نمی‌توان کار را با دامنه‌ی اصلی انجام داد. این اشتباهی است که خیلی از افراد انجام می‌دهند و به جای زیردامنه دامنه‌ی اصلی را انتخاب می‌کنند. در صورتی که این اتفاق افتاده است و شما از دامنه اصلی خود استفاده کرده‌اید لازم است که با پشتیبانی هاست خود تماس گرفته و این موضوع را با آنها مطرح کنید تا زیردامنه‌ای که برای هاست دانلود خود در نظر گرفته‌اید با این گزینه جایگزین شود.

ساب دامنه را در هاست اصلی نسازیم

یکی دیگر از اشتباهاتی که بعضی از وب‌مسترها در مورد اتصال هاست دانلود به هاست اصلی انجام می‌دهند این است که ابتدا یک زیر‌دامنه را با زیردامنه‌ای که هاست دانلود را برای آن در نظر گرفته‌اند ایجاد می‌کنند. در این مواقع سایت شما به طور قطع با تداخل مواجه خواهد شد و باید گفت که زیردامنه‌ای که به صورت مجزا درست می‌کنید، برای بخشی از هاست خودتان آماده می‌شود و می‌تواند دردسرساز باشد. این در حالی است که اتصال هاست دانلود به هاست اصلی نیازی به ساخت زیردامنه جدیدی ندارد و همین که شما نام آن را در بین DNSها درج کنید کفایت می‌کند.

نکات مهم در اتصال هاست دانلود به هاست اصلی

کنترل برقراری ارتباط با زیردامنه

در خیلی از مواقع ممکن است اتصال هاست دانلود به هاست اصلی به درستی انجام نشود برای کنترل این موضوع که آیا ارتباط شما با هاست دانلود انجام شده است می‌توانید از آدرس هاست دانلود به‌صورت یک دامنه استفاده کنید. در این حالت صفحه ایندکس هاست دانلود به شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که هاست دانلود شما صفحه ایندکسی نداشته باشد می‌توانید با استفاده از CMD در ویندوز خود یک پینگ از این زیردامنه بگیرید. برای این کار کافی است که دستور Ping dl.yoursite.com که در آن dl همان زیردامنه‌ی انتخابی برای هاست دانلود و yoursite.com هم دامنه‌ی شما می‌باشد، را در CMD وارد کرده و اینتر را بزنید.

در صورتی که پینگ این سایت به شما داده شود یعنی راه‌اندازی و اتصال هاست دانلود به هاست اصلی به‌صورت کامل انجام شده است و در غیر این صورت لازم است که یکبار کار را از کنترل پنل خود تکرار کرده و موارد مربوط به رکورد DNS را کنترل کنید و در صورتی که همه چیز درست بود به سراغ پشتیبانی هاستینگی که هاست دانلود خود را از آن خریداری کرده‌اید بروید.

نتیجه‌گیری

اتصال هاست دانلود به هاست اصلی موضوعی بود که در این مقاله آن را با هم بررسی کردیم و کار کردن با آن را روی دو کنترل پنل لینوکسی دایرکت ادمین و سی پنل آموزش دادیم. در مورد این کار باید گفت که لازم نیست که شما کار چندانی را انجام دهید. برای استفاده از یک هاست دانلود در کنار هاست اصلی سایت خود لازم است که یک سرویس هاست دانلود را با نام زیردامنه‌ای که برای این هاست در نظر دارید تهیه کرده و با استفاده از زیردامنه‌ی جدید و IP هاست دانلود که هاستینگ در اختیار شما قرار می‌دهد یک رکورد DNS جدید روی هاست خود ایجاد کنید که سایت از آن برای اتصال استفاده کند.

خرید سرور اختصاصی

اشتراک گذاری

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed