WordPress Toolkit Deluxe چیست؟ نصب آسان روی هاست

Wordpress Toolkit deluxe چیست
خرید هاست
میزبانی وب

راه‌اندازی یک سایت اینترنتی می‌تواند در مواقعی کاملا پیچیده شود. اما امکاناتی هم مانند سیستم‌های مدیریت محتوا وجود دارند که این کار را به شدت ساده می‌کنند. این سیستم‌ها خود را به‌خوبی ثابت کرده‌اند و کار به جایی رسیده است که بیش از پنجاه درصد سایت‌های دنیا از این سیستم‌ها استفاده می‌کنند و در صورتی که بخواهیم بهترین سیستم مدیریت محتوا را نام ببریم، باید وردپرس را نام برد. WordPress Toolkit deluxe قابلیتی است که به شما این امکان را می‌دهد که کار نصب وردپرس را به‌سادگی انجام دهید و در این مقاله می‌خواهیم به‌صورت مفصل در مورد اینکه WordPress Toolkit deluxe چیست و چه کاری را برای ما انجام می‌دهد صحبت کنیم.

استفاده از وردپرس هرچند که کار شما را ساده می‌کند، اما خود وردپرس هم دردسرهایی دارد که در خیلی از موارد می‌تواند وقت شما را بگیرد اما قابلیت‌های خوبی هم وجود دارند که با استفاده از آنها می‌شود به‌راحتی وب‌سایت وردپرس خود را مدیریت کنید. قبل از اینکه به بررسی این موضوع که WordPress Toolkit deluxe چیست بپردازیم لازم است کمی در مورد راه‌اندازی سایت با وردپرس آشنا شویم.

راه‌اندازی سایت با وردپرس

یکی از اصلی‌ترین و بهترین سیستم‌های مدیریت محتوایی که انتخاب بیش از 60 درصد کاربرانی است که از CMSها و سیستم‌های مدیریت محتوا برای سایت خود استفاده می‌کنند و شاید برای شما جالب باشد که بدانید رقیب این فریم‌ورک یعنی جوملا با 13 درصد استفاده در جایگاه دوم قرار دارد. همان‌طور که می‌بینید وردپرس موفق شده است که جایگاه خود را به‌صورتی تثبیت کند که فاصله بسیار زیاد باشد و باید گفت که خود را به‌عنوان برترین سیستم مدیریت محتوای جهان ثابت کرده است. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در مورد اینکه آمار استفاده از این سیستم به چه صورت می‌باشد نیاز دارید مقاله وردپرس چیست به شما کمک می‌کند.

راه اندازی سایت با وردپرس

اما سیستم‌های مدیریت محتوا دقیقا چه کاری را انجام می‌دهند؟! در پاسخ به این سوال باید گفت که این سیستم‌ها در واقع یک سایت آماده را در اختیار شما قرار می‌دهند. یک سایت خام که تمام قابلیت‌های یک سایت را دارد و شما تنها کاری که لازم دارید این است که محتوایی که خودتان می‌خواهید را روی آن قرار دهید. به‌نوعی وردپرس یک برنامه است که به شما هسته حاضر و آماده سایت را می‌دهد. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در مورد سیستم‌های مدیریت محتوا یا همان Content Management Systemها نیاز دارید از طریق مقاله CMS چیست می‌توانید به این موارد دسترسی داشته باشید.

البته همین وارد کردن محتوا و تنظیم رنگ‌بندی سایت و مواردی از این دست کاری پردردسر است. اما شما خیالتان از بک‌اند قدرتمند سایت که همان موتور و هسته اصلی سایت شما می‌باشد راحت و آسوده بوده و می‌توانید با خیالی راحت در مورد بستر اصلی سایت و امنیت آن به این موضوع که قابلیت‌های خاص را با استفاده از امکانات وردپرس به آن اضافه کنید تمرکز کنید. در این خصوص باید گفت که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قالب‌محور و افزونه‌محور است. به این صورت که به شما دو امکان فوق‌العاده برای کار با قالب‌ها و افزونه‌ها را می‌دهد که از طریق آن می‌توانید ویژگی‌های مختلفی را روی سایت خود به کار بگیرید.

قالب‌های وردپرس در واقع پوسته‌هایی هستند که می‌توانند به شما استایل سایتی که می‌خواهید و کارایی اصلی‌ای که می‌خواهید از سایت خود بگیرید را ارائه کنند. شما با نصب یک قالب، هسته وردپرس را به یک سایت مجهزتر و امکانات بیشتر تبدیل می‌کنید. در کنار این قالب‌ها، افزونه‌ها تمامی امکاناتی که لازم دارید را فراهم کرده و تکمیل‌کننده قالب می‌باشند. در واقع افزونه‌ها ماژول‌هایی هستند که ویژگی‌های مختلفی را در اختیار ما قرار می‌دهند و می‌شود امکاناتی مانند ایجاد فروشگاه یا ایجاد یک سایت آموزش مجازی را به‌راحتی با استفاده از آنها پیاده‌سازی کرد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتر و کاملی در رابطه با قالب‌ها نیاز دارید به مقاله قالب آماده وردپرس و نصب قالب وردپرس مراجعه کنید. همین‌طور برای اطلاع بیشتر از وضعیت افزونه‌های وردپرس هم مقاله نصب افزونه در وردپرس به شما اطلاعات کاملی را ‌می‌دهد.

راه اندازی سایت در وردپرس

در صورتی که با نصب وردپرس روی هاست آشنایی داشته باشید متوجه این موضوع خواهید بود که دردسرهایی برای نصب این سیستم مدیریت محتوای کاربردی وجود دارد و آن‌قدرها هم که از سادگی کار طراحی سایت با وردپرس صحبت کردیم ساده نمی‌باشد. در اینجاست که باید گفت اگر هاستینگ خوبی را برای خود انتخاب کنید می‌توانید کار نصب وردپرس روی هاست خود را با چند کلیک ساده انجام دهید. قابلیتی که این مورد را برای ما فراهم می‌کند یکی از اصلی‌ترین و کار راه‌اندازترین مواردی می‌باشد که در یک هاست آن را مشاهده می‌کنیم.

WordPress Toolkit deluxe قابلیتی است که به ما کمک می‌کند تا نصب خودکار وردپرس روی هاست را انجام دهیم و در ادامه به این موضوع که WordPress Toolkit deluxe چیست خواهیم پرداخت و آن را به‌صورت کامل و جزبه‌جز معرفی می‌کنیم.

WordPress Toolkit deluxe چیست؟

در بخش‌های قبلی کم‌وبیش در مورد WordPress Toolkit deluxe و اینکه تا چه اندازه می‌تواند کارکردن با وردپرس و راه‌اندازی سایت را برای ما ساده کند، صحبت کردیم. اما این تمام کاری نیست که WordPress Toolkit deluxe برای ما انجام می‌دهد، و در صورتی که بخواهیم بگوییم مزیت‌ها و کارایی WordPress Toolkit deluxe چیست می‌توانیم یک لیست بلند را برای آن ارائه کنیم.

WordPress Toolkit deluxe یک افزونه برای کنترل پنل‌ها است که می‌توان آن را روی کنترل پنل‌های هاست نصب کرد و باید در نظر داشته باشید که این کار از طرف هاستینگ‌ها انجام می‌شود. بعد از آن شما در کنترل پنل خود یک گزینه به نام وردپرس را مشاهده می‌کنید که به شما این امکان را می‌دهد که وردپرس خود را به سادگی نصب کرده و همین‌طور می‌توانید از این طریق کارهای مربوط به وردپرس مانند افزایش امنیت آن، دست‌کاری پسوردها، ایمیل‌ها و مواردی از این دست را با چند کلیک ساده انجام دهید.

Wordpress Toolkit deluxe چیست

از این بابت می‌توانیم بگوییم که WordPress Toolkit deluxe یک کنترل‌کننده قوی برای وردپرس است که کلیه کارهایی که شما برای انجام آنها لازم بود به‌سراغ پایگاه داده سایت رفته و یا مواردی که برای انجام آنها لازم است که فایل htaccess که رابط سایت شما و سرور بود را دست‌کاری کنید را با چند کلیک ساده برای شما انجام خواهد داد.

این افزونه را یکی از بهترین افزونه‌هایی است که برای کنترل پنل‌ها وجود دارد و در صورتی که از هاستینگ‌های معتبر استفاده کنید می‌توانید به‌راحتی کار نصب و مدیریت وردپرس را از طریق آن انجام دهید. در واقع وقتی که شما به پنل مدیریتی WordPress Toolkit deluxe بروید گزینه‌هایی را می‌ببینید که با استفاده از آنها وردپرس را نصب کرده، نام کاربری را برای آن تعیین کنید، ایمیل صاحب سایت را وارد کرده و در همان‌جا هم می‌توانید کارهای مربوط به پایگاه داده را هم انجام داده و حتی لازم نیست که پایگاه داده را هم ایجاد کنید.

این افزونه به‌صورت خودکار می‌تواند بهترین نسخه از وردپرس را از سایت رسمی وردپرس یعنی WordPress.Org دانلود کرده و برای شما آن را نصب کند. در این مورد باید گفت که حتی شما امکان تعیین اینکه چه ورژنی از وردپرس را نصب کنید را خواهید داشت و در صورتی که می‌خواهید روی سایت خود از افزونه‌های سفارشی‌ای استفاده کنید که روی ورژن‌های جدید احتمال تداخل آن وجود دارد، WordPress Toolkit deluxe این کار را برای شما انجام می‌دهد.

در صورتی که بخواهیم بگوییم مهمترین فایده WordPress Toolkit deluxe چیست و برای ما به جز چند مرحله‌ای که نصب وردپرس دارد چه کاری را انجام می‌دهد باید گفت که می‌تواند خطاهای زمان نصب را هم به‌صورت خودکار برطرف کند. اگر کار نصب وردپرس روی هاست را انجام داده باشید مطمئنا با ایراداتی که بعضا پیش می‌آید آشنا هستید. ممکن است مشکلاتی مانند عدم برقراری ارتباط با پایگاه داده و یا حتی مشکلاتی با ورژن‌‌های زبان برنامه‌نویسی php نصب شده روی سرور در زمان نصب وردپرس نمایان شود که هر کدام از آنها جلوی ادامه نصب را خواهد گرفت و کار ما را به‌صورت کامل مختل می‌کنند. اما با استفاده از WordPress Toolkit deluxe این موارد به‌صورت کامل برطرف خواهد شد و می‌توان به‌سادگی و تنها با چند کلیک کار نصب وردپرس را انجام داد.

در مورد بستر نصب و استفاده از WordPress Toolkit deluxe باید گفت که این افزونه توسط Cpanel ارائه شده است و برای این سیستم برنامه‌ریزی شده، اما شما این امکان را خواهید داشت که از آن روی کنترل پنل پلسک هم استفاده کنید و نصب خودکار و مدیریت سطح بالا در وردپرس را روی این کنترل پنل هم داشته باشید.

امکانات WordPress Toolkit deluxe چیست؟

به‌طورکلی می‌شود گفت این افزونه یکی از ویژگی‌هایی در کنترل پنل‌ها است که می‌توان آن را در بین معیارهای انتخاب هاست جای داد و باید گفت اگر هاستی از این ویژگی استفاده می‌کند، یک هاست خوب است و نمره بالایی را برای انتخاب شدن هاست می‌توان به آن اختصاص داد.

امکانات WordPress Toolkit deluxe چیست

در مورد اینکه مزایا و ویژگی‌های WordPress Toolkit deluxe چیست می‌توانیم این فهرست را ارائه کنیم:

نصب راحت وردپرس

WordPress Toolkit deluxe به شما اجازه این کار را خواهد داد که تمامی مراحل پشت‌سرهمی که برای نصب وردپرس روی هاست انجام می‌شود، و جابه‌جایی‌های بین پایگاه داده و صفحه نصب وردپرس و اکسترکت کردن‌های فایل‌ها و آپلود کردن‌ها و خلاصه همه کارهایی که باید انجام دهید را، با پر کردن یک فرم ساده نیم‌صفحه‌ای و زدن یک دکمه به‌سادگی انجام دهید. به‌طورکلی بزرگترین ویژگی در مورد نصب وردپرس با این افزونه این است که ساده و راحت است.

شاید با خود بگویید که نصب وردپرس کاری ندارد و این ویژگی جزو ویژگی‌هایی است که کاربرد چندانی ندارد، اما باید گفت در همین مراحل زیاد ممکن است شما با ارورهای مختلف مواجه شده و از همه مهمتر می‌تواند برای شما وقت‌گیر باشد و باید برای آپلود شدن منتظر بمانید و به‌سراغ FTP بروید و به‌طورکلی باید گفت که مراحل را طولانی می‌کند، و این موضوع در سایت وردپرسی اصلا خوب نیست. وقتی که شما می‌خواهید کار نصب وردپرس را انجام دهید، تازه در ابتدای راه هستید و کار برای انجام دادن زیاد دارید.

این نصب دستی می‌تواند فقط نفس شما را بگیرد و از انرژی شما کم کند. تازه این در حالتی است که ارورها برای شما دردسر درست نکنند! پس خودکارسازی در طراحی سایت از ویژگی‌های مهم به شمار می‌رود و در مورد اینکه اوضاع این خودکارسازی در استفاده از WordPress Toolkit deluxe چیست باید بگوییم این افزونه تمام مسئولیت اجرا را بر عهده می‌گیرد و شما وقت و انرژی خود را برای کارهای مهم‌تر می‌گذارید.

نصب راحت وردپرس

نصب وردرپس در زیردامنه و ساب فولدرها

با استفاده از افزونه WordPress Toolkit deluxe می‌توانیم کار نصب وردپرس را برای زیردامنه‌ها و زیرفولدرهایی که می‌خواهیم با استفاده از وردپرس‌های مجزا کار کنند را هم انجام دهیم. با کمک این افزونه به‌راحتی می‌شود نصب وردپرس برای زیردامنه را انجام داده و لندینگ پیج‌ها و بخش‌هایی از سایت که می‌خواهید قالب‌های مختلف و متفاوتی از سایت اصلی داشته باشند را پیاده‌سازی کنید.

در صورتی که این امکان از نظر شما خیلی کاربردی نیست باید گفت که استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای دیگر با یک هسته مجزا که می‌تواند خیلی از هسته سایت اصلی سبک‌تر باشد برای بالا بردن سرعت بخش‌های خاصی از سایت مانند لندینگ پیج‌هایی که به کمپین‌ها وارد شده‌اند و یا بخش‌هایی مانند وبلاگ که مسئول ورودی گرفتن از موتورهای جستجو هستند و سرعت در آنها حرف اول را می‌زند، بسیار مفید و موثر باشد.

تنظیمات امنیتی

یکی دیگر از مسائلی که می‌توان با استفاده از این افزونه به آن دسترسی داشت بحث امنیت است. در این رابطه باید گفت که امنیت یکی از مواردی است که همواره در مورد وردپرس روی آن بحث بوده است و نظرات مختلفی در این مورد وجود دارد. افزونه‌های امنیتی از داخل خود وردپرس می‌توانند کار افزایش امنیت سایت را برای شما انجام دهند. اما WordPress Toolkit deluxe این کار را خارج از هسته وردپرس و از روی سرور انجام می‌دهد و همین‌طور سایت شما را همانند افزونه‌های امنیتی که روی سایت دارید سنگین نمی‌کند.

به‌نوعی باید گفت که افزونه‌های امنیتی به خاطر اهمیتی که دارند، جزو افزونه‌های همیشه فعال بوده و نفس سایت را خواهند گرفت. اگر شما بتوانید بخشی از کار را به یک برنامه قابل اطمینان در هاست خود بسپارید، مطمئنا وضعیت سایت شما بهبود پیدا می‌کند و این موضوع برای سایت وردپرسی یکی از ایده‌آل‌ها می‌باشد.

مدیریت پایگاه داده

یکی دیگر از معضلاتی که بعضا سایت‌های وردپرسی با آن درگیر می‌شوند، بزرگ شدن اندازه پایگاه داده است. وقتی که شما افزونه‌های مختلف را روی سایت خود نصب کرده و از آنها استفاده کنید، جداولی در پایگاه داده شما تشکیل شده و این جداول روز‌به‌روز بزرگتر شده و پایگاه داده را سنگین و بزرگ می‌کنند. این مورد وقتی بدتر خواهد شد که حتی با پاک کردن این افزونه‌ها، جداول آنها باقی می‌ماند و پایگاه داده شما با جداول و داده‌هایی بلااستفاده بزرگ‌تر خواهد شد.

نتیجه این است که شما یک پایگاه داده و دیتابیس تُنُک (جداول زیاد و خلوت، به‌طوری‌که اندازه جداول نگهداری داده از خود داده‌های باارزش بزرگتر باشد) و بزرگ با داده‌هایی دارید که به درد کسی نمی‌خورد و هم سرعت جستجو را کم می‌کند، از طرفی با اشغال کردن دیسک شما می‌تواند کارایی هاست و پایگاه داده را هم کم کند. از همین رو باید گفت که وجود گزینه‌ای که بتوان با استفاده از آن این اوضاع را کنترل کرد یک مورد کاربردی و ضروری است که WordPress Toolkit deluxe همان گزینه‌ای است که به دنبال آن بودیم و این کار را به بهترین شکل ممکن برای ما انجام خواهد داد.

مدیریت پایگاه داده

اکنون که می‌دانیم ویژگی‌ها و مزایای WordPress Toolkit deluxe چیست می‌توانیم بگوییم انتخاب هاستی که این ویژگی را در اختیار ما قرار دهد بسیار کاربردی و خوب می‌باشد. در ادامه در مورد اینکه روش پیدا کردن هاست دارای WordPress Toolkit deluxe چیست باید بگوییم از طریق صفحه هاست و هاست ابری می‌توانید به بهترین سرویس‌هایی که  از این قابلیت که در مورد آن صحبت کردیم و روی این هاست‌ها وجود دارد استفاده کنید. در صورتی هم که به دنبال یک سرویس ایده‌آل و اقتصادی برای سایت وردپرس خود هستید از صفحه هاست وردپرس برای این کار استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

به‌طورکلی در مورد اینکه WordPress Toolkit deluxe چیست می‌توان گفت یک افزونه نصب‌شونده روی کنترل پنل است که امکانات پایه و پیشرفته را برای وب‌سایت‌های وردپرسی، از نصب و راه‌اندازی تا موارد امنیتی و مدیریت دیتابیس به‌صورت کامل دنبال می‌کند. چون این کارها بیرون از هسته وردپرس و مستقیما از سرور انجام می‌شود، کارایی وب سایت را بهبود می‌بخشد. پس در پاسخ به این سوال که فایده WordPress Toolkit deluxe چیست باید گفت هم کار را راحت می‌کند و هم باعث بهبود کارایی سایت خواهد شد.

خرید سرور اختصاصی

اشتراک گذاری

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

خرید سرور مجازی

🔥 پربازدیدترین مطالب

دسته‌بندی

جدید‌ترین‌ها