بهترین افزونه گالری عکس وردپرس (معرفی 5 افزونه برتر)

بهترین افزونه گالری عکس وردپرس
خرید هاست

بهترین افزونه گالری عکس وردپرس چیست

بهترین افزونه گالری عکس وردپرس چیست

افزونه NextGEN Gallery

این افزونه را می توان یکی از بهترین افزونه هایی معرفی کرد که کیفیت خوبی را به کاربران ارائه کرده است و خیلی از استفاده کنندگان آن از این افزونه راضی بوده اند. در صورتی که نگاهی به آمار استفاده از این افزونه بیندازید با آمار جالبی مواجه خواهید شد. این افزونه در هر سال تقریبا میلیون بار دانلود داشته است و از سال 2007 مشغول به کار شده است. این افزونه یکی از رکورد داران وردپرس به شما می رود و از زمان عرضه تا سال 2021 بیش از 32 میلیون بار دانلود شده است.

در مورد این افزونه باید گفت که با یک افزونه رایگان و اوپن سورس طرف هستیم که شما می توانید از نسخه های اصلی آن به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. همینطور نسخه های ترجمه شده این افزونه نیز به شما ارائه می شوند که امکاناتی هم به آنها اضافه شده است و می توانید آنها را در ارائه کنندگان مجاز افزونه ها ارائه دهید.

از نظر کارایی باید گفت که این افزونه در رده های بالایی  قرار می گیرد و می توان این موارد را به عنوان کارایی هایی که دارد معرفی کرد:

  • ارائه لایت باکس های حرفه ای و تمام صفحه
  • قالب ها و تمپلیت های زیبا
  • ارائه گالری های ریسپانسیو
  • دکمه های شبکه اجتماعی
  • قابلیت آپلود به صورت فایل های زیپ برای نمایش در گالری
  • ویرایش برچسب و متن جایگزین و همینطور توضیحات هر عکس

به طور کلی می توان این افزونه را یکی از افزونه های پر کاربرد در این خصوص معرفی کرد که امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

افزونه NextGEN Gallery

افزونه Modula Gallery

مادولا گالری را می توان یکی دیگر از افزونه هایی دانست که در خیلی از لیست ها از نکست جن هم بالاتر قرار می گیرد و به نوعی مدعی مقام بهترین افزونه گالری عکس وردپرس برای خود می باشد. باید گفت که این افزونه هم مانند مورد قبلی امکانات خیلی خوبی را برای ما فراهم می کند که برای راه اندازی یک گالری خوب و حرفه ای در سایت کافی می باشند.

در مورد مکانیزم کاری این افزونه باید گفت که این افزونه از آندست افزونه هایی است که با شورت کد ها کار می کند. در مورد اینکه این شورت کد ها چه هستند به صورت کامل در مقاله شورت کد وردپرس چیست صحبت کردیم و دیدیم که چه کار می کنند. در این افزونه لازم است که شما ابتدا گالری خود را ساخته و تصاویر مورد نظر آن را آپلود کنید و بعد باید به سراغ صفحه ای که می خواهید گالری در آن قرار بگیرد بروید و شورت کدی که برای آن نیاز دارید را وارد کنید تا گالری شما در صفحه درج شود. امکانات این افزونه عبارتند از:

  • مارجین های سفارشی برای تصاویر
  • امکان تنظیم هاور و موارد مربوط به حرکت ماوس
  • لایت باکس های قابل ویرایش
  • دکمه های شبکه اجتماعی

درمورد استفاده از این افزونه باید گفت که این افزونه هم رایگان بوده اما برای امکانات تکمیلی مانند کار با برچسب ها شما نیاز به نسخه های PRO خواهید داشت. در ضمن باید گفت که عموم گالری هایی که مورد از فهرست بهترین افزونه گالری عکس وردپرس در اختیار شما قرار می دهد برای گالری های شبکه ای مناسب بوده و در بعضی از موارد ممن است که نتوانید از آن استفاده کنید.

افزونه Modula Gallery

افزونه Envira Gallery Lite

در مورد این افزونه از لیست بهترین افزونه گالری عکس وردپرس باید گفت که رد اینجا هم با یکی از افزونه های طلایی طرف هستیم که به سرعت و سبک بودن معروف است و در واقع یکی از مزایای اصلی آن که باعث به شهرت رسیدن آن شده است این موضوع می باشد که سرعت سایت شما را نخواهد گرفت و نمی گذارد که دچار افت کیفیت شوید. در مورد این افزونه باید گفت که با امتیاز بالایی که دارد و تیم پشتیبانی قوی و حرفه ای، همیشه به عنوان یک افزونه مطرح شناخته شده است و شما می توانید به راحتی کالری های خود را با آن بسازید.

در صورتی که بخواهیم بگوییم این افزونه چه امکاناتی را به ما می دهد می توان گفت که:

  • آپلود ساده و راحت
  • طراحی گالری به صورت درگ و دراپ
  • راحتی ویرایش فاصله ستون های گالری
  • وجود قالب های متنوع

از نظر هزینه نیز باید گفت که این افزونه هم جزو افزونه های رایگان است و تمامی امکاناتی که در مورد آن صحبت کردیم را به صورت رایگان در اختیار ما قرار می دهد. البته نسخه های دیگری از این افزونه به صورت پرمیوم هم وجود دارند که امکانات خوبی را برای ما به صورت کامل و با تنوع بسیار بیشتری ارائه می کنند. در مورد تهیه این افزونه هم باید گفت که ارائه دهندگان افزونه می توانند با خرید های ریالی این افزونه را در اختیار شما قرار دهند.

همینطور این افزونه خود Add-on ها و افزونه ها و بسته های الحاقی دیگری را دارد که ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کرده و می توانند کار ساخت گالری تصاویر را در آن ساده کنند. تمامی این موارد در کنار هم باعث شده است که این مورد یکی از بهترین موارد و گزینه ها در فهرست بهترین افزونه گالری عکس وردپرس باشد.

افزونه Envira Gallery Lite

افزونه Photo Gallery by Supsystic

در مورد این افزونه باید گفت که با یکی از حرفه ای ها در این حوزه طرفیم که امکانات بسیار خوبی راب رای داشتن گالری در اختیار ما قرار می دهد. این افزونه از افزونه های مناسب برای ایجاد گالری در محصولات به شمار می رود و علاوه بر گالری  امکانات خوبی را برای معرفی ویژگی ها و همینطور توضیحات اجمالی محصول و همینطور سوالات متداول و FAQ ها در اختیار شما قرار می دهد. شرکت ارائه کننده این محصول جزو شرکت های بزرگ ارائه کننده افزونه های دیجیتال مارکتینگ است و کارهای خوبی را در زمینه افزونه های جداول ویژگی ها و همینطور پاپ آپ های مورد استفاده از سایت ارائه کرده است.

از ویژگی هایی که این افزونه رایگان برای ما فراهم می کند می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  • ایجاد گالری های حرفه ای و تمام صفحه
  • ایجاد گالری ها ویدئویی حرفه ای
  • ارائه توضیحات به صورت Caption در گالری ها
  • دکمه های شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری
  • واتر مارک کردن تصاویر گالری
  • امکان استفاده از CDN برای تصاویر گالری ها

در کل می توان این افزونه را هم به عنوان یکی از بهترین ها معرفی کرد و باید گفت 50 هزار نصب فعالی که این افزونه دارد با امتیاز 4.5 ارائه شده به آن می تواند تایید کننده این موضوع باشد که ما با یکی از افزونه های حرفه یا و خوب طرف هستیم.

افزونه Foo Gallery

یکی از نام های دیگر که می توانیم آن را در بین سایر مواردی که برای بهترین افزونه گالری عکس وردپرس ارائه می کنیم جا بدهیم، افزونه Foo Gallery است. در مورد این افزونه که ویژگی های ایده آلی را به کاربران خود ارائه می کند، باید گفت که با یکی از افزونه های کامل برای ساخت گالری ها طرفیم که نه تنها تصاویر بله ویدئو ها را هم به صورت یک گالری زیبا و کاملا ریسپانسیو برای نمایش در موبایل به کاربران ما ارائه می کند.

این افزونه با بیش از دویست هزار نصب فعال و 5 ستاره یکی از گزینه های خوبی است که می توان برای ساخت گالری های حرفه یا به آن اتکا کرد. تمرکز اصلی گالری های ارائه شده در این افزونه روی سئو و همین طور کارایی قرار دارد. پس باید گفت که شما می توانید اطلاعات متای تمامی تصاویر و ویدئو های خود را به خوبی در این افزونه مدیریت کنید و علاوه بر این موارد کار کردن با آن نیز بسیار ساده خواهد بود. در مورد اینکه این افزونه چه مزایایی دارد که توانسته است در رده بهترین افزونه گالری عکس وردپرس قرار بگیرد می توان این موارد را معرفی کرد:

  • شش قالب حرفه ای و کلی برای افزونه های مورد نظر
  • ویرایش ساده و راحت تمامی تصاویر و همینطور افکت ها
  • امکان استفاده از تکنیک های Lazy Load
  • ساخت گالری با درگ و دراپ کردن
  • امکان کار در محیط ادیتور گوتنبرگ
  • سازگاری کامل با افزونه های معروف مانند رنک مث و یواست سئو

در کل باید گفت که این افزونه یکی از افزونه های حرفه یا در این زمینه به شمار می آید که کار کردن با آن هم ساده است و در صورتی که به فکر یک گالری سریع و تر و تمیز هستید که می تواند سایت شما را بدون افت کیفیت به یک امکان زیبا و در عین حال کاربردی مجهز کند، این افزونه گزینه خوبی می باشد.

خرید سرور اختصاصی

اشتراک گذاری

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

خرید سرور مجازی

🔥 پربازدیدترین مطالب

دسته‌بندی

جدید‌ترین‌ها