افزونه رنک مث سئو؛ معرفی، نحوه نصب و تنظیم Rank Math SEO

افزونه سئو رنک مث
خرید هاست
میزبانی وب

افزونه رنک مث سئو (Rank Math SEO) یک ابزار قدرتمند برای بهبود سئو وب سایت‌ها در وردپرس (WordPress) است. این افزونه به شما کمک می‌کند تا بهترین کلمات کلیدی را برای مطالب‌تان پیدا کنید و بهینه سازی مناسب را برای آن‌ها انجام دهید. همچنین افزونه وردپرس رنک مث به شما این امکان را می‌دهد تا متن‌ها و تصاویر را به درستی برچسب‌گذاری کنید و عوامل تاثیرگذار بر سئو صفحه را بررسی کنید.

راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی با تمامی دردسرهایی که دارد ممکن است در صورتی که به موارد مهمی برای افزایش بازدهی آن توجه نشود شکست‌های سنگین را تجربه کند. یکی از این موارد مباحث مربوط به سئو است که می‌تواند فوق‌العاده کاربردی باشد. برای بهبود سئو روش‌های مختلفی وجود دارد که باید گفت سیستم مدیریت محتوای وردپرس در این میان پیشرو بوده و وضعیت سئوی بسیار مناسبی را برای خود ایجاد کرده است. در این خصوص باید بگوییم ابزارهای مختلفی که در اختیار این سیستم مدیریت محتوا قرار دارد باعث شده است تا بتوان تنظیمات مربوطه را دقیق و مرتب روی سایت پیاده‌سازی کرده و بازدهی خوبی را هم در عوض آن از سایت گرفت. در بین تمامی ابزارها و افزونه‌هایی که برای سئوی سایت وردپرسی ارائه شده است، یکی از این ابزارها به نام افزونه سئو رنک مث از ابتدای سال 2020 توانسته جایگاه محکمی را برای خود ایجاد کند.

در این مقاله قصد داریم تا به صورت کامل افزونه سئو رنک مث را بررسی کرده و روش نصب و پیکربندی آن را به صورت کامل توضیح دهیم. اما قبل از این که به بررسی افزونه سئو رنک مث بپردازیم لازم است کمی در مورد این موضوع که چه لزومی دارد خود را تا این اندازه با سئو درگیر کنیم صحبت کنیم.

چرا باید سایت خود را سئو کنیم

این سوال ممکن است برای خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی و یا سایت‌های ارائه خدمات پیش بیاید که چرا ما باید برای سئو هزینه کنیم و اصلا چه فایده‌ای دارد که سئو انجام بگیرد. در این مورد باید بگوییم که سئو یکی از کارهای بسیار مهم و ضروری است که می‌تواند مزایای بسیار زیادی را در زمینه برندسازی و بالا رفتن فروش داشته باشد. سئو (SEO) یک سرواژه است که از عبارت Search Engine Optimization تشکیل شده است که در واقع به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که شما آنها را انجام می‌دهید تا سایت شما در لیست‌های ارائه شده در موتورهای جست‌وجو، در رده‌های بالاتری قرار بگیرد.

چرا باید سئو کنیم

وقتی که شما بتوانید در موتورهای جست‌وجو مانند گوگل رده‌ی بالایی را به خود اختصاص دهید، می‌توانید ترافیکی را از این سایت دریافت کنید که در واقع موثرترین نوع ترافیک است و کاربر خود به اینجا آمده است و به دنبال محصول شما می‌گردد و در جست‌وجوی ارائه‌دهنده و یا فروشنده‌ای با ویژگی‌های شما می‌باشد. شاید به نظر برسد که استفاده از هزینه‌ای که برای سئو می‌شود، می‌تواند در کمپین‌های تبلیغاتی نتیجه بهتری داشته باشد. اما باید گفت که این هزینه شاید به صورت فوری به درآمدی گذرا تبدیل شود، اما هر ریالی که برای سئو و بالا بردن رتبه خود، به صورت صحیح هزینه می‌کنید، در واقع روی برندسازی و گسترش آینده کاری خود سرمایه‌گذاری کرده‌اید.

افزونه سئو رنک مث چیست؟

افزونه رنک مث (Rank Math SEO) یکی از افزونه‌های بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو (Search Engine Optimization) روی وردپرس (WordPress) است که می‌تواند به صورت رایگان امکانات خوب و ایده‌آلی را برای شما فراهم کند و بر اساس نظرسنجی‌های مختلف انجام گرفته از بلاگرها و سئوکارها این افزونه به عنوان یکی از بهترین افزونه‌های سئو در سال انتخاب شده است.

شما با استفاده از افزونه سئو رنک مث می‌توانید امکانات کنترلی خوبی را برای وبسایت خود داشته باشید و دقیقا بدانید که کجای کار را باید به چه صورت انجام دهید تا بهترین بازدهی را از سئوی سایت خود دریافت کنید، استفاده از افزونه سئو رنک مث کاملا رایگان است اما برای اینکه به این افزونه و امکانات کامل آن دسترسی داشته باشید به یک اکانت رایگان که می‌تواند از فیسبوک، گوگل و یا WordPress.com ایجاد شده باشد نیاز دارید.

افزونه سئو رنک مث چیست

شما قادر خواهید بود تا افزونه سئو رنک مث را به سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس خود متصل کرده و امکانات لازم را برای اینکه بتوانید ورود و خروج روزانه کاربران و این موضوع که رتبه فعلی صفحات شما در کجا بوده است و اکنون به کجا رسیده است را بررسی کرده.

اما اجازه دهید یک سوال مهم را با هم دنبال کنیم و از خود بپرسیم که آیا افزونه سئو رنک مث می‌تواند رتبه سایت ما را در گوگل بالا ببرد.

آیا افزونه سئو رنک مث ما را به صفحه‌ی اول گوگل می‌برد؟

در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که نه افزونه سئو رنک مث و نه هیچ افزونه دیگری نمی‌تواند این کار را برای شما بکند و اصلا افزونه‌های سئو برای این کار ساخته نشده‌اند. در واقع افزونه‌های سئو معیاری برای سنجش درستی عملکرد سئو بر اساس اطلاعات و دانشی هستند که به صورت کاملا تجربی و با بررسی مقالات و همین‌طور نتایج بدست آمده از عملکرد سایت‌های دارای رتبه‌های بالا به دست آمده‌اند.

پس وقتی که شما افزونه سئو رنک مث و یا هر افزونه دیگری را روی سایت وردپرسی خود به کار می‌گیرید در واقع در حال استفاده از یک معیار سنجش برای سئو سایت خود هستید و مانند این است که دارید از یک دماسنج برای اندازه‌گیری دمای هوا استفاده می‌کنید. مطمئنا این دماسنج نمی‌تواند دمای هوا را بالا ببرد. اما شما می توانید با نگاه کردن به دمای این دماسنج، شعله‌ی بخاری و یا درجه‌ی شوفاژ خود را کم یا زیاد کنید.

کاری که افزونه سئو رنک مث و تمام افزونه‌های امثال آن قرار است انجام دهند این است که به شما بگویند کجای کار را بهتر است به چه صورتی انجام دهید و چه تنظیماتی را روی سایت خود پیاده‌سازی کنید تا بتوانید یک رشد خوب را در سئوی سایت خود شاهد باشید.

در ادامه به آموزش کامل افزونه سئو رنک مث و اینکه چگونه می‌توان کارهای گفته شده را با این افزونه انجام داد صحبت خواهیم کرد.

آموزش بکارگیری افزونه سئو رنک مث

برای اینکه بتوانید افزونه سئو رنک مث را در سایت خود به خدمت بگیرید و از امکاناتی که ارائه می‌کند بهره‌مند شوید لازم است که در ابتدا مانند هر افزونه‌ی دیگری آن را نصب کنید. برای این کار باید به سراغ پنل مدیریت سایت خود بروید و از بخش افزونه‌ها گزینه افزودن را انتخاب کنید.

با این کار شما وارد فهرست افزونه خواهید شد و تنها کاری که باید برای نصب افزونه سئو رنک مث انجام دهید این است که عبارت Rank Math را جست‌وجو کرده و افزونه سئو رنک مث را در بین سایر مواردی که به شما نمایش داده خواهد شد نصب کنید.

نصب افزونه سئو رنک مث

بعد از نصب و فعال‌سازی افزونه سئو رنک مث یک گزینه به نام Rank Math در منوی پنل وردپرس شما قابل مشاهده است که به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از آن به تنظیمات مربوط به این افزونه دسترسی داشته باشید. بعد از کلیک روی این گزینه شما به پیش‌خوان افزونه سئو رنک مث منتقل خواهید شد که می‌توانید گزینه‌های مختلفی را در آن مشاهده کنید.

پیشخوان افزونه سئو رنک مث

ممکن است شما به جای رفتن به پیشخوان افزونه سئو رنک مث به صفحه‌ای منتقل شوید که از شما بخواهد افزونه سئو رنک مث را فعال کنید. شما در اینجا با کلیک روی فعال‌سازی و ارائه گوگل اکانت خود می‌توانید به راحتی فعال‌سازی این افزونه را انجام داده و مجدد به صفحه پیشخوان خواهید رسید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید در این صفحه خیلی از امکانات در اختیار شما قرار داده شده است که با یک کلیک روی آنها می‌توانید آنها را به برنامه سئوی خود اضافه کرده و در تحلیل‌های سئو از آنها نیز استفاده کنید. همین‌طور از شما خواسته می‌شود که تعدادی افزونه دیگر را مانند AMP که برای بهینه‌سازی صفحات موبایل است را استفاده کنید.

شما می‌توانید به صورت جزبه‌جز این مراحل را دنبال کرده و هر کدام از این تب‌ها را که می‌خواهید تغییر دهید. اما در صورتی که به یک راه‌اندازی سریع و حرفه‌ای از افزونه سئو رنک مث نیاز دارید می‌توانید این کار را با استفاده از تب راه‌اندازی آسان که در همین پیش‌خوان قابل مشاهده است دنبال کنید.

راه‌اندازی آسان در افزونه سئو رنک مث

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که افزونه سئو رنک مث می‌تواند در اختیار شما قرار دهد این است که یک راه‌اندازی سریع و ساده را به صورت مرحله‌به‌مرحله و طوری که هیچ چیز از قلم نیفتد برای شما اجرا خواهد کرد و شما با پیروی از این مراحل می‌توانید تنظیمات مربوط به افزونه سئو رنک مث خود را پیاده‌سازی کنید.

راه اندازی افزونه سئو رنک مث

وقتی که وارد این بخش شوید مانند تصویر، شما یک فرم چند مرحله‌ای را می‌بینید که در ابتدای کار سه گزینه اصلی را ارائه خواهد کرد و شما می‌توانید هر کدام از آنها را بسته به نیازی که برای سئو سایت خود دارید انتخاب کنید.

این سه گزینه آسان، حالت پیشرفته و سفارشی می‌باشند. بخش آسان ساده‌ترین حالت است که سوالات کمتری از شما خواهد پرسید و با استفاده از آن کلیه تنظیمات مربوط به نوع خاصی از سایت مانند فروشگاه، وبلاگ شخصی و یا سایت خبری را که خودتان انتخاب کنید، روی سایت شما پیاده‌سازی می‌کند. حالت سفارشی هم مربوط به امکانات اضافه می‌باشد. اما حالت پایه اصلی که همان حالت پیشرفته است می‌تواند امکانات کاملی را در اختیار شما بگذارد.

پس از انتخاب گزینه پیشرفته و کلیک روی دکمه بزن بریم که ترجمه‌ی همان Let’s Go می‌باشد، به مرحله بعدی خواهیم رفت.

حالت تنظیمات افزونه سئو رنک مث

در این قسمت افزونه سئو رنک مث اطلاعات کلی مربوط به سایت را از ما می‌پرسد. در اولین قسمت شما می‌توانید از بین موارد مختلف انتخاب کنید که موضوع اصلی سایت شما چیست و در واقع می‌خواهید از افزونه سئو رنک مث برای چه نوع سایتی استفاده کنید. بعد از اینکه شما گزینه مورد نظر را انتخاب کنید سوال‌هایی مبنی بر اینکه تجارت شما چه می‌باشد و از این سایت چه هدفی دارید هم از شما پرسیده خواهد شد. این سوالات بسته به گزینه‌ای که در این مرحله انتخاب کرده‌اید می‌تواند متغیر باشد.

تنظیکات پیشرفته در افزونه سئو رنک مث

در گزینه‌های دوم و سوم هم باید لوگوهای سایت خود را که مایل هستید برای گوگل و شبکه‌های اجتماعی از آنها استفاده کنید، در اختیار افزونه قرار دهید. بعد از تعیین اطلاعات مورد نیاز این مرحله، به مرحله بعد هدایت خواهید شد. در اینجا ما با گزینه وبسایت تجاری کوچک که مورد استفاده فروشگاه‌های اینترنتی قرار می‌گیرد استفاده می‌کنیم.

بعد از رفتن به مرحله بعد شما باید حساب گوگل خود را که آنالیتیکس و همین‌طور سرچ کنسول را روی آن فعال کرده به افزونه سئو رنک مث متصل کنید.

اتثال به آنالیتیکس در افزونه سئو رنک مث

با این کار اطلاعات این افزونه‌ها داخل سایت شما ایمپورت شده و می‌توانید از تحلیل‌هایی که افزونه سئو رنک مث در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید.

قسمت بعدی که در پیکربندی و راه‌اندازی افزونه سئو رنک مث باید آن را در نظر داشته باشید، بخشی است که شما نقشه سایت را در اختیار رنک مث قرار می‌دهید. نقشه سایت شما یک فایل XML است که در واقع یک ساختار درختی را از صفحات سایت وردپرسی شما در اختیار گوگل قرار می‌دهد و در اینجا تمامی آنچه که باید در گوگل ایندکس شود برای ربات‌های گوگل فهرست خواهد شد.

نقشه سایت افزونه سئو رنک مث

شما می‌توانید جزئیات نقشه‌ی سایت خود را مانند ایندکس شدن و معرفی تصاویر یا پست‌ها و نوشته‌های وبلاگ را به صورت کامل شخصی‌سازی کرده و هر کدام از این بخش‌ها را که مایل باشید از این نقشه دور نگه دارید.

در این بخش تعدادی ترفند خاص در اختیار شما قرار دارد که با استفاده از آنها می‌توانید یک شرایط کنترلی کلی را روی سایت خود اعمال کنید به عنوان مثال می‌توانید لینک‌های خارجی را به صورت noFollow در آورید.

ترفند های سئو در افزونه سئو رنک مث

بعد از ذخیره این بخش به قسمت آماده‌سازی منتقل شده و تقریبا می‌توان گفت که افزونه سئو رنک مث برای شما آماده به کار شده است.

اکنون افزونه سئو رنک مث کار خود را روی سایت ما شروع کرده است اما بخش‌های دیگری نیز وجود دارد که در صورتی که شما بخواهید از یک سئوی خوب برای سایت خود برخوردار باشید باید آنها را هم در نظر داشته باشید و به سراغ آنها هم بروید. یکی از مهمترین این بخش‌ها تنظیمات سئوی برگه‌ها، مقاله‌ها و نوشته‌ها است که باید از پنل افزونه سئو رنک مث آنها را دنبال کرده و ثبت کنیم. در ادامه این بخش را به صورت کامل آموزش خواهیم داد.

آموزش کار با پنل سئوی برگه‌ها و نوشته‌ها

یکی از کاربردی‌ترین و اصلی‌ترین مواردی که افزونه سئو رنک مث در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد امکان استفاده از ویژگی‌های مربوط به سئوی برگه‌ها می‌باشد که می‌توان آن را مفیدترین بخشی دانست که این افزونه برای ما فراهم کرده است. در واقع کاری که در این بخش انجام می‌شود این است که افزونه سئو رنک مث صفحه‌ای که شما ارائه می‌کنید را ارزیابی کرده و از نقطه نظر سئو به شما یک نمره از 0 تا 100 را می‌دهد. شما می‌توانید این امتیاز را در قسمت انتشار مقاله در ادیتور کلاسیک ملاحظه کنید.

آموزش کار با پنل سئو برگه ها و نوشته ها

بسته به اینکه شما تا چه اندازه موارد مختلف مربوط به سئو را رعایت کرده باشید، این نمره می‌تواند بالا یا پایین بیاید. البته این افزونه فقط یک عدد به شما نمی‌دهد و در صورتی که به پایین صفحه بروید می‌توانید یک پنل بزرگ و کامل را ببینید که به شما تمامی مواردی که باعث بهبود اوضاع نمره مقاله شما می‌شود و تمامی مواردی که تا اینجا با آنها نمره گرفتید را ارائه می‌کند.

آموزش کار با پنل سئو برگه ها و نوشته های رنک مث

در این بخش است که شما می‌توانید کلمه‌ی کلیدی خود را وارد کرده و در واقع اینکه مقاله شما با چه اطلاعاتی باید سئو شود را برای گوگل مشخص خواهید کرد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید اولین بخشی که به شما نمایش داده می‌شود یک پیش‌نمایش از مقاله شما در گوگل است. شما می‌توانید دقیقا ببینید که مقاله شما در گوگل به چه صورتی نمایش داده شده و در صورتی که گزینه پیش‌نمایش موبایل را از بالا و سمت چپ انتخاب کنید به شما نمایش مقاله‌تان در گوگل و در حالت موبایل را نیز ارائه خواهد کرد.

نمایش موبایل در رنک مث

تنظیمات Snippent

بعد از پیش‌نمایش شما یک دکمه آبی رنگ را مشاهده می‌کنید که روی آن عبارت «ویرایش Snippet» نوشته شده است. در صورتی که روی این بخش از تنظیمات مقاله در افزونه سئو رنک مث کلیک کنید پنل زیر برای شما باز خواهد شد که در آن می‌توانید تنظیمات مختلف مربوط به مقاله را کنترل کنید.

تنظیمات Snippent

در این بخش شما می‌توانید به سه بخش اصلی عنوان، پیوند یکتا و توضیح که همان Description معروف می‌باشد دسترسی داشته باشید.

بخش عنوان یکی از بخش‌هایی است که در تنظیمات اصلی افزونه می‌توانید آن را دست‌کاری کنید و در واقع روند نمایش نام مقاله را نشان می‌دهد که عموما به این صورت می‌باشد که در ابتدا عنوان مقاله نوشته شده و بعد از آن نام مقاله با یک جداکننده که می‌توانید آن را تعیین کنید نوشته می‌شود. شما می‌توانید این بخش را در پیش‌نمایش ببینید که بعد از عنوان نمایش یک خط جدا کننده وجود دارد و بعد از آن عبارت مارال هاست نوشته شده است.

پیوند یکتا یکی دیگر از مواردی است که در این بخش به شما نمایش داده خواهد شد و در واقع همان آدرس مقاله خواهد بود که در بالا آن را وارد کرده بودیم. هر تغییری که در این بخش انجام دهید به صورت خودکار روی آدرس اصلی هم اعمال خواهد شد.

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین بخش‌هایی که باید تکمیل شود بخش توضیح یا همان Description است. این بخش یک متن معمولی با طول نهایت 160 کاراکتر است که هر چه بیشتر به 160 نزدیک شوید برای شما بهتر خواهد بود. این متن در واقع قرار است مفهوم متن و مقاله‌ای را که نوشته‌اید بیان کند و شما در این دو خط باید مقاله خود را به گوگل معرفی کنید. دقت داشته باشید که حتما کلمه‌ی کلیدی خود را در این بخش از متن استفاده کنید. بعد از تکمیل این بخش‌ها شما می‌توانید با کلیک روی بستن ویرایشگر این بخش را ببندید.

کلمه‌ی کلیدی

یکی از مهمترین بخش‌هایی که می‌توانید در این قسمت آن را تکمیل کنید، کلمه کلیدی شما خواهد بود. در صورتی که مقاله شما کلمه‌ی کلیدی نداشته باشد، نمره‌ای هم به آن تعلق نخواهد گرفت و زمانی نمره شما محاسبه و ارائه می‌شود که شما کلمه کلیدی مقاله خود را در اختیار افزونه سئو رنک مث قرار دهید.

کلمه کلیدی در رنک مث

همانطور که در تصاویر هم دیدید در اینجا ما از کلمه‌ی کلیدی (افزونه سئو رنک مث) استفاده کرده‌ایم. این کلمه به رنگ سبز نمایش داده می‌شود و امتیاز مقاله هم در انتهای بار نمایش داده می‌شود. در صورتی که شما چند کلمه‌ی کلیدی برای یک مقاله داشته باشید می‌توانید آنها را هم در کنار این کلمه‌ی کلیدی وارد کرده، اما باید در نظر داشته باشید که کلمه‌ی کلیدی اصلی شما کلمه‌ای خواهد بود که آیکون ستاره در کنار آن دارد.

کلمات کلیدی فرعی در رنک مث

در صورتی که روی هر کدام از این کلمات کلیدی کلیک کنید می توانید اطلاعات مربوط به آن را در بخش‌های پایین که بررسی کلمه کلیدی در متن را انجام می‌دهند، مشاهده نمایید. در ادامه در مورد هر کدام از این بخش‌ها به صورت کامل توضیحاتی را ارائه می‌کنیم.

بخش Basic SEO

در این قسمت شما می‌توانید اطلاعات سئو پایه را مشاهده کنید و ساده‌ترین نوع اطلاعات سئو در این قسمت قرار می‌گیرد که اگر شما آنها را به درستی پیاده‌سازی کرده باشید، با یک دایره سبز تو پر نمایش داده خواهد شد. درجه‌های پایین‌تر هم با دایره‌های سفید و سبز، سفید و زرد، زرد، و قرمز نمایش داده می‌شود.

بخش Basic SEO

همان‌طور که مشاهده می‌کنید اولین مورد از این بخش مربوط به استفاده از کلمه‌ی کلیدی در عنوان می‌باشد. بعد از آن توضیحات متا یا همان بخش Description بررسی شده و موارد بعدی هم به ترتیب آدرس صفحه، ده درصد ابتدایی محتوا، کل محتوا و طول محتوای متنی‌ای می‌باشد که ما داریم. در صورتی که شما اصولی و توزیع شده در مقاله خود موارد مربوط به سئو و کلمه‌ی کلیدی را رعایت کرده باشید می‌توانید نمره‌ی خوبی از این قسمت بگیرید.

بخش Additional

در این قسمت مواردی که برای سئوی خوب در کنار موارد پایه کمک‌کننده می‌باشد وجود دارند. استفاده از کلمات کلیدی در زیر بخش‌هایی که دارای تیتر 2 و تیتر 3 هستند و همین‌طور استفاده در زیر عنوان‌ها از مواردی هستند که می‌تواند در اینجا به شما کمک زیادی بکند. همین‌طور درصد توزیع کلمه‌ی کلیدی در متن از موارد حساس و کاربردی خواهد بود.

بخش Additional

لینک‌های مقاله شما نیز همگی به صورت کامل بررسی شده و پیوندهای داخلی و خارجی موجود در مقاله می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در سئوی مقاله داشته باشد. بادی در نظر داشته باشید که مقاله شما حتما باید از لینک‌های داخلی استفاده کند، در صورتی که شما را لینک‌های خارجی استفاده نکردید زیاد مهم نیست و مساله‌ای ایجاد نمی‌کند اما این موضوع که لینک‌های داخلی را در مقاله خود به کار ببرید می‌تواند برای شما بسیار مهم باشد. شما می‌توانید از مقاله خود به سایر مقالاتی که دارید و یا به محصولات و سرویس‌هایی که در سایت خود ارائه می‌کنید لینک بدهید.

 بخش‌های خوانایی عنوان و محتوا

در دو بخش بعدی که مربوط به خوانایی در مورد زبان فارسی است باید گفت که صحبت در مورد آنها کمی سخت می‌باشد و عموما فراهم کردن تمام نیازهای آنها کاری سخت می‌باشد.

بخش های خوانایی عنوان و محتوا

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، در این بخش اول شما موارد مربوط به عنوان و در بخش دوم موارد مربوط به محتوا را شاهد هستید. در این قسمت از افزونه سئو رنک مث از شما خواسته می شود عنوانی که انتخاب می‌کنید، حتما دارای کلمه‌ی کلیدی‌ای باشد که در ابتدای آن قرار گرفته باشد و همین‌طور از عدد هم در ساختار آن استفاده شده باشد.

در مورد عنوانی که ما داریم، کلمه ی کلیدی افزونه سئو رنک مث در ابتدای آن قرار گرفته است اما به نظر نمی‌رسد که عدد برای این عنوان کارایی داشته باشد. در بخش خوانایی محتوا هم استفاده از فهرست محتوا و همین‌طور مواردی مانند عکس و ویدئو در مقاله می‌تواند خوانایی را بیشتر کرده و استفاده از پاراگراف‌های کوتاه‌تر هم پیشنهاد می‌شود که در زبان فارسی رعایت آن کمی مشکل خواهد بود.

 به طور کلی باید گفت که استفاده از افزونه سئو رنک مث صرفا برای راهنمایی شما خواهد بود و این مورد که شما تک‌به‌تک تمام خواسته‌های آن را برطرف کرده و این افزونه را بزرگترین معیار خود قرار دهید کار درستی نیست. اینکه شما تمام وقت خود را برای برطرف کردن ایرادات بنی‌اسرائیلی و عجیب‌و‌غریبی که افزونه‌های سئو از شما می‌گیرند بگذارید و از مقاله خود غافل شوید می‌تواند بیشتر به سئوی شما آسیب برساند تا اینکه آن را بالا ببرد.

در نظر داشته باشید اصل جامعیت و کیفیت مقاله است که آن را با استقبال مواجه کرده و بالا می‌برد. در غیر این صورت گرفتن چراغ سبز و یا حتی نمره‌ای بالاتر از 70 از افزونه سئو رنک مث که با یک مقاله باکیفیت که به خوبی کلمه‌ی کلیدی در آن توزیع و به صورت واقعی نوشته شده باشد نه تصنعی، می‌تواند یک امتیاز قابل‌قبول از این افزونه باشد و شما باید منتظر بازدهی مقاله‌تان در گوگل باشید.

در این مقاله در مورد اینکه افزونه سئو رنک مث چیست و چگونه با استفاده از آن می‌توانیم سئوی وب‌سایت خود را بهبود ببخشیم توضیح دادیم. البته لازم به ذکر است که نصب افزونه سئو رنک مث به تنهایی کاری برای شما انجام نخواهد داد و این افزونه فقط معیارهای سنجش و کمی از اقدامات کنترلی را برای شما فراهم می‌کند و شما تصمیم‌گیرنده نهایی خواهید بود.

خرید سرور اختصاصی

اشتراک گذاری

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

خرید سرور مجازی

🔥 پربازدیدترین مطالب

دسته‌بندی

جدید‌ترین‌ها