اطلاع رسانی تغییر قیمت ( سال 1401 )

اطلاع رسانی تغییر قیمت 1401
خرید هاست
اخبار

سال‌های 98 تا 1400 دوران فلج کننده برای همه کسب و کارها بود. همه گیری کرونا، فارغ از تمام بلایای انسانی، کمر به نابودی کسب و کارها نیز بسته بود. در همین زمان با جهش قیمت ارز، هزینه ها با افزایش چند برابری روبرو شدند.

به دنبال آن، هزینه های جانبی ما نیز افزایش پیدا کرد و در سال 99 ناچار به ایجاد تغییرات و افزایش قیمت برروی محصولات شدیم .پس از این افزایش قیمت و طی دوسال گذشته تلاش کردیم خود را از این بی ثباتی قیمت ها دور نگهداریم و فشار مضاعف از جانب ما به شما وارد نشود.

با ورود به سال 1401 امیدوار به شروعی دوباره و سپری شدن دوران سخت کرونا، با موج جدیدی از گرانی ها و کمبود ها مواجه شدیم و ضربه سنگین دیگری بر بدنه کسب و کارها وارد شد. با توجه به تورم بالا در سال ۱۴۰1، ما نیز پس از دوسال حفظ ثبات قیمت ها، ناچار به، به‌روزرسانی قیمت‌ها شدیم.

در این به‌روزرسانی جدا از دلایل عمومی مانند افزایش نرخ ارز و افزایش قیمت‌ها، که همه کسب و کارها تحت تاثیر آن هستند،‌ بعضی از عوامل به طور مستقیم در افزایش قیمت‌ سرویس ها موثر بودند. در ادامه این عوامل تاثیر گذار در جریان افزایش قیمت را توضیح خواهیم داد:

افزایش هزینه های سرسام‌ آور در جهت تامین سخت افزار

اصول حرفه ای در شرکت های هاستینگ استفاده از سخت افزارهای نو است .خرید سخت افزار با این بازار متلاطم حقیقتاً کار آسانی نیست .بعضی از سخت افزارها با توجه به تحریم‌ها و محدودیتهای موجود در بازار نایاب شده اند و میبایست هزینه واسط‌‌ و غیره را نیز در نظر گرفت که قیمت ها نسبت به هزینه خود سخت‌افزار کاملاً قابل توجه است.

افزایش نرخ حقوق و دستمزد

دیگر دوران همه تن حریف بودن گذشت .هر کسب‌وکاری، وظایف مختلفی در زمینه‌های گوناگون را در بر می‌گیرد و اگر بخواهیم کسب و کار خود را درست مدیریت کنیم، به نیروی متخصص در هر زمینه نیاز داریم. موفقیت یک سازمان در گرو تلاش و انگیزه کارکنان است؛ بنابراین داشتن نیروهای متعهد و متخصص هزینه بر است .

افزایش هزینه‌ های دیتاسنتر

مانند همه کسب و کارها، دیتاسنترها هم قاعدتا درگیر این طوفان افزایش نرخ دلار و قیمت ها هستند. به دنبال افزایش قیمت آنها، هزینه تمام شده برای شرکت های هاستینگ نیز بالاتر خواهد بود .همکاری با دیتاسنترهای معروف مانند ovh ،هتزنر، ورد استریم و افرانت ،تضمین کننده اعتبار و اعتماد به یک شرکت است و این همکاری مستلزم پرداخت هزینه هایی میباشد.

در پس این افزایش قیمت تحمیلی ،نهایت تلاش ما حمایتی هرچند اندک از کسب و کارها و آغاز دوباره آنها است به همین منظور :

  • بر خلاف روند تورم، قیمت ثبت دامنه.com همچنان با قیمت قبل و کمترین میزان نرخ ثبت دامنه قابل ثبت است.
  • همچنان بر اساس گروه های کاربری و امتیاز باشگاه مشتریان بین 5 تا 20 درصد مبلغ تراکنش شما، به اعتبار کیف پول کاربری بازگشت داده خواهد شد.
  • برخلاف دیگر شرکت های هاستینگ ، کلیه خدمات مدیریت سرور از مراحل اولیه نصب و راه اندازی سرور، کانفیگ و بهینه سازی، انتقال سایت، بروز‌‌‌ رسانی‌های دوره‌ای و رفع مشکلات سرور تا پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای سال، به صورت کاملا رایگان توسط کارشناسان پشتیبانی مارال هاست، به طور کامل انجام خواهد شد.

از این پس تمام مشتریان فعلی و جدید از بالاترین سطح خدمات مدیریت سرور بهره مند خواهند شد. همچنین نصب و راه اندازی تمامی سرویس ها از جمله گواهینامه اس اس ال مشمول هزینه نخواهد بود و به صورت کاملا رایگان توسط متخصصین مارال هاست انجام خواهد شد.

در پایان، امیدواریم که با بهبود سطح خدمات، بتوانیم رضایت شما عزیزان را بیش از پیش جلب کنیم و پشتیبان خوبی برای رشد و پیشرفت کسب و کارتان باشیم . از این که با درک بالای خود همچنان همراه ما هستید از شما متشکریم.

ما همچنان امیدوار به آینده با همراهی شما به پیش خواهیم رفت.

خرید سرور اختصاصی

اشتراک گذاری

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

خرید سرور مجازی

🔥 پربازدیدترین مطالب

دسته‌بندی

جدید‌ترین‌ها