جهش به محتوا
ورود کاربران

مقاله از باز کردن سایت به صورت لوکال

هر زمان نیاز به کمک داشتید، در کنار شما هستیم . با ما تماس بگیرید ( 031-3626 0000 ) یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

باز کردن سایت به صورت لوکال

در بسیاری از مواقع قبل از تغییر نیم سرورهای دامنه نیاز است تا از لود صحیح وب سایت مربوطه در هاست یا سرور جدید اطمینان پیدا کرد. در این شرایط بهترین راهکار ممکن بدون ایجاد اختلال برای لود شدن سایت فعلی این است که سیستم لوکال خود را طوری تنظیم نماییم که تبدیل نام دامین مربوطه به آی پی سرور جدید در داخل آن صورت گرفته و نیازی به ارسال درخواست به خارج از آن را نداشته باشد.
برای رسیدن به این هدف کافیست با کاربری administrator وارد سیستم لوکال خود شده و به مسیر زیر مراجعه نمایید :

C:\Windows\System32\drivers\etc

توجه داشته باشید فایل مربوطه باید در حالت Administrator باز شود
(Run as administrator)

لوکال

در این مسیر فایلhosts قابل مشاهده می باشد. این فایل را به جهت ویرایش با ویرایشگر notepad باز نمایید.محتوای این فایل چیزی شبیه تصویر زیر می باشد

لوکال ۲

بعداز اعمال تغییرات مربوطه یعنی اضافه کردن دامنه با آی پی در فایل لوکال هاست، فایل را ذخیره نموده و از آن خارج شوید.

لوکال ۳

تست باز شدن وبسایت از طریق فایل لوکال

برای اطمینان از پیاده سازی صحیح تنظیمات کافیست یک صفحه command prompt باز کرده و نام دامین خود را ping بگیرید. در صورتیکه آی پی وب سرور جدید را نمایش دهد تنظیمات شما صحیح است.

پس از آن می توانید محتوای سایت در وب سرور جدید را با وارد نمودن نام دامین خود در مرورگر سیستم لوکال مشاهده نمایید.

دقت داشته باشید که این تنظیم تنها برروی سیستم لوکال شما انجام میشود. تا زمانی که نیم سرورهای جدید را برروی دامین خود ست ننموده اید، از سیستم دیگری قادر به مشاهده محتوای سایت مربوطه در وب سرور جدید نخواهید بود.

 نکته : اگر امکان باز کردن فایل مربوطه به صورت Administrator را نباشد می توانید تغییرات را انجام داده و در مرحله ذخیره فایل که از شما سوال می شوید آیا می خواهید به صورت Administrator ذخیره شود، بروی ok کلیک کنید.

این مقاله برای شما مفید بود؟
بلهخیر

دیدگاهتان را بنویسید