جهش به محتوا
ورود کاربران
سرور مجازی و اختصاصی

مقاله از آموزش نصب نرم افزار IONCUBE روی سرور های دایرکت ادمین

هر زمان نیاز به کمک داشتید، در کنار شما هستیم . با ما تماس بگیرید ( 031-3626 0000 ) یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

آموزش نصب نرم افزار IONCUBE روی سرور های دایرکت ادمین

ioncube یک ماژول معروف تحت PHP است که فایل ها را توسط ioncube encoder  رمزگذاری می‌کند که از نرم افزار های نوشته شده به زبان PHP محافظت می‌کند و سرعت صفحات وب را بالا می برد. برای مطالعه نحوه فعّالسازی و نصب نرم افزار IONCUBE روی سرور های دایرکت ادمین با ما در ادامه همراه باشد.

برنامه توسعه یافته  Ioncube Loader extension  شناخته شده و خواندن (Read) و اجرای (Run) فایل های کد گذاری شده را در زمان اجرا مدیریت میکند.

برای نصب نرم افزار IONCUBE روی سرور های لینوکس با کنترل پنل دایرکت ادمین ابتدا وارد SSH سرور شوید. در صورتی که با نحوه برقراری ارتباط ssh آشنا نیستید این مقاله را بررسی کنید. سپس دستورات زیر را در ترمینال وارد کنید تا وارد مسیر custombuild دایرکت ادمین نشوید:

cd /usr/local/directadmin/custombuild/

سپس دستورات زیر را به ترتیب در ترمینال اجرا کنید:

./build set ioncube yes

./build update

./build ioncube

در پایان باید کد اصلی رو به مسیر php.ini منتقل کنیم تا فعال شود.برای اینکار باید وارد فایل 10-directadmin.ini  شوید. برای اینکه مسیر فایل 10-directadmin.ini  را پیدا کنید، مانند تصویر کد php –ini را اجرا کنید ، سپس مسیر را پیدا و با دستور nano وارد آن شوید:

php --ini
php –ini

کد زیر را با اضافه کردن علامت ;  به ابتدای آن کامنت کرده و به فایل 10-directadmin.ini منتقل کنید:

 

zend_extension=/usr/local/lib/ioncube/ioncube_loader_lin_5.6.so

اگر به این روش نتوانستید Ioncube را نصب کنید می‌توانید با استفاده از این مقاله آن را بصورت دستی نصب کنید.

این مقاله برای شما مفید بود؟
بلهخیر