جهش به محتوا
ورود کاربران
وبلاگاخبار مارال هاستجشنواره فروش نوروزی
هر زمان نیاز به کمک داشتید، در کنار شما هستیم . با ما تماس بگیرید ( 031-3626 0000 ) یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

جشنواره فروش نوروزی

روز های پایانی اسفندماه زیباترین و پرشورترین روزهای کاری ماست، زمانبندی برنامه شیفت های ویژه نوروز به صورتی که در تمام لحظات پاسخگوی شما باشیم، تدوین استراتژی های کاری برای سال آینده و در نهایت طراحی کمپین تخفیف نوروزی، نیز پایان بخش لحظات زیبای در کنار شما بودن در سال جاری ست .

دفتر یک سال دیگر به برگه های پایانی خود نزدیک است و مفتخریم آخرین روز های پایانی سال را در کنار شما و برای خدمت پایدار و صادقانه برای شما سپری نماییم و خرسندیم به اطلاع شما برسانیم که طی سال ۱۴۰۰علی رغم تمام مشکلات اقتصادی که برای تمام کسب و کارها  و ما بوجود آمد، برای بیش از 90 درصد محصولات ارائه شده، افزایش قیمتی نداشتیم تا بتوانیم حمایتی اندک در کاهش هزینه های شما داشته باشیم .

جزئیات جشنواره نوروزی فروش سرویس های میزبانی وب

در ابتدا پیشاپیش فرا رسیدن نوروز زیبا را از طرف کلیه همکاران مان به شما شاد باش عرض می نماییم و امیدواریم بتوانیم با ارتقای سطح کیفی خدمات خود قدر دان اعتماد شما باشیم و به اطلاع جنابعالی می رسانیم در جشنواره نوروزی مارال هاست از تاریخ ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ می توانید برای خرید و یا تمدید کلیه محصولات میزبانی مارال هاست از تخفیف نقدی به میزان ۲۰۰ هزار تومان بهرمند گردید.

  1. این تخفیف برای خرید و تمدید کلیه سرویس های میزبانی وب، سرور مجازی که در دوره یک ساله ثبت سفارش شود قابل استفاده می باشد .
  2. جهت خرید سرویس می توانید با انتخاب دوره خرید یک ساله در هنگام سفارش محصول از کد تخفیف NOROUZ استفاده نمایید
  3. جهت تمدید محصول خود در دوره یک ساله نیز می توانید در صفحه صورتحساب خود کد NOROUZ را ثبت نمایید تا مبلغ 200 هزار تومان هدیه نوروزی به عنوان تخفیف روی صورتحساب شما اعمال شود .

جهت شروع استفاده از اعتبار نقدی خرید در جشنواره نوروزی به وب سایت محصولات مارال هاست مراجعه نمایید :

شروع خرید سرویس های میزبانی با تخفیف جشنواره نوروزی

نکاتی در خصوص استفاده از کد تخفیف ویژه نوروز ۱۴۰۰ :

  1. این کد تنها برای خرید و یا تمدید سرویس در دوره ۱ سال قابلیت استفاده دارد و برای دوره های بالاتر و یا کمتر این کد قابلیت استفاده نخواهد داشت.
  2. این کد تنها برای خرید سرویس های میزبانی وب، سرویس های نمایندگی و سرور مجازی قابل استفاده می باشد و برای ثبت سفارش سایر سرویس ها این کد اعمال نمی گردد.
  3. حد اقل قیمت محصول جهت استفاده از این کد در  تمدید سرویس ها 800 هزار تومان برای هر محصول هاست می باشد و سرویس های قدیمی که دارای قیمتی پایین تر از 800 هزار تومان هستند امکان استفاده از این کد را نخواهد داشت. (در صورت تمایل می توانید از سرویس جدید را با تخفیف خریداری نموده و از همکاران ما بخواهید اطلاعات میزبانی قبلی را به هاست جدید منتقل نمایند).

آموزش استفاده از تخفیف جشنواره نوروزی:

راهنمای ثبت سفارش هاست با استفاده از کد تخفیف

راهنمای ایجاد صورتحساب تمدید سرویس برای یک دوره ۱ ساله

راهنمای ثبت کد تخفیف روی صورتحساب تمدید

این مقاله برای شما مفید بود؟
بلهخیر

4 دیدگاه دربارهٔ «جشنواره فروش نوروزی;

دیدگاهتان را بنویسید

Solve : *
1 × 16 =